طراحی سایت در تبریز​

ما همتاکالج هستیم! شرکت طراحی سایت در تبریز با ۱۰ سال سابقۀ همکاری با بزرگ‌ترین کسب‌وکار ایران. اگر به دنبال طراحی سایت برای کسب‌وکار خودتان هستید از مشاورۀ رایگان همتاکالج استفاده کنید.

کمی بیشتر با همتاکالج آشنا شوید

سلام، از صمیم قلب خوشحالیم که میزبان نگاه گرمتان هستیم. تیم همتاکالج یک مجموعه طراحی وب سایت در تبریز است که در طول ۱۰ سال سابقه فعالیت همراه همیشگی تمامی کسب و کار ها بوده و در این افختار پشتیبانی سایت تمامی مشتریانش را داشته. این افتخار سند صداقت ما در ارائۀ خدمات تحت وب است. همین الآن با ما تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

لیست موضوعات موجود در این مطلب

قبل از اینکه به ویژگی های یک سایت خوب بپردازیم ، بررسی کنیم که اصلا خود سایت چیست و چه جزئیاتی دارد؟

سایت یک نرم‌افزار است که در بستر وب روی یک سرور (هاست) قرار می‌گیرد و از طریق یک آدرس اینترنتی برای عموم در دسترس است.

سایت ها انواع مختلفی دارند که این تفاوت به خواسته و زمینه فعالیت افراد بستگی دارد. از گونه های پرطرفدار می توان به موارد ذیل اشاره کرد: سایت فروشگاهی ،شرکتی ، وبلاگی و…

ویژگی‌های یک سایت خوب چیست؟

۱. طراحی زیبا و جذاب: وب‌سایت باید دارای یک طراحی زیبا و جذاب باشد که چشم مخاطبان را به خود جلب کند. چون سایت نقطه تماس کاربران با کسب و کار آنلاین شماست.

۲. راحتی در استفاده: یک وب‌سایت خوب باید به کاربران امکان استفاده آسان و بدون مشکل را بدهد. این شامل ناوبری آسان، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز، و صفحات سریع بارگذاری می‌شود.

۳. محتوای مفید: محتوای وب‌سایت باید اطلاعات مفید و کاربردی ارائه دهد که به مخاطبان کمک کند.

۴. سرعت بارگذاری: وب‌سایت باید سریع بارگذاری شود تا کاربران به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. طبق آمار اگر سرعت لود کل سایت بیشتر از ۵ ثانیه باشد ۷۲ درصد کاربران از سایت خارج می شوند.

۵. واکنش‌گرایی: وب‌سایت باید برای انواع دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه واکنش‌گرا باشد تا به درستی در همه محیط‌ها نمایش داده شود.

۶. امنیت: وب‌سایت باید از نظر امنیتی محافظت شده باشد تا اطلاعات کاربران در امان باشند. چرا که اگر اطلاعات کاربران در خط باشد مسئولیت حقوقی گریبان شما خواهد بود.

۷. SEO (بهینه‌سازی موتورهای جستجو): وب‌سایت باید بهینه‌سازی شده باشد تا در نتایج موتورهای جستجو بالا بیاید و به راحتی پیدا شود.

۸. ارتباط با مخاطبان: وب‌سایت باید امکان ارتباط با کاربران و بازخورد گرفتن از آنها را فراهم کند.

۹. سازگاری با مرورگرهای مختلف: وب‌سایت باید در مرورگرهای مختلف به درستی نمایش داده شود.

۱۰. قابلیت به روزرسانی: وب‌سایت باید به راحتی قابل به‌روزرسانی باشد تا محتوا و اطلاعات جدید افزوده شوند.

۱۱. تطابق با استانداردهای وب: وب‌سایت باید با استانداردهای وب مطابقت داشته باشد تا در تمامی پلتفرم‌ها به درستی عمل کند.

۱۲. سازگاری اجتماعی: وب‌سایت باید قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد.

ویژگی های نام برده شده شامل همه سایت ها می شود ولی نوعی از سایت که هم اکنون اکثر کاربران جهان از این گونه استفاده می کنند نیاز به بررسی بیشتر دارد و ما در ادامه به شرح کامل این موضوع می پردازیم.

معیارهای یک سایت خوب چیست

   ۱. اعتماد سازی در محتوا

درگاه‌های پرداخت، آخرین گام در فرآیند طراحی سایت

شاید دغدغه اصلی کاربران قبل از خرید، داشتن اعتماد کافی به شما باشد. استفاده از درگاه‌های بانکی معتبر یا درگاه‌های واسط پرداخت معروف می‌تواند خیال کاربران را راحت‌تر کند. شما می‌توانید از درگاه‌های مستقیم بانکی مثل به‌پرداخت ملت، بانک پاسارگاد، پارسیان و غیره می‌توانید استفاده کنید یا اگر به دنبال دردسر نیستید می‌توانید از درگاه‌های غیر مستقیم مثل زرین‌پال و پی‌پینگ استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید مقاله «آموزش جامع تهیه درگاه پرداخت آنلاین برای وب‌سایت» را مطالعه بفرمایید.

تهیه نمادهای اعتماد، گواه رسمی شما برای فعالیت است

یکی از اقداماتی که می‌توانید برای افزایش اعتماد در کاربران خود انجام دهید، گرفتن نشان‌های اعتماد است. نماد اعتماد الکترونیک یا به اختصار ای‌نماد یکی از معروف‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند حس اعتماد را در کاربران شما افزایش دهد. برای تهیه ای‌نماد لازم است که از بعد از طراحی سایت در تبریز، وارد سایت ای‌نماد شوید و درخواست اعطای نماد را صادر کنید. برای دریافت نماد شما نیاز به داشتن آدرس دقیق با کدپستی تایید شده اداره پست و همچنین شماره تلفن ثابت محل کار (شماره تلفن و کدپستی باید برای یک مکان باشند) اقدام کنید. اما اگر فروشگاه یا دفتر ندارید می‌توانید آدرس خانه خود را وارد کنید. اگر به دنبال مراحل ثبت‌نام الکترونیک هستید مقاله «راهنمای جامع تهیه نماد الکترونیک» را مطالعه بفرمایید.

اطلاعات تماس، تحکیم روابط بین فروشگاه و کاربر

یکی از موارد مهم در اعتماد سازی کاربران داشتن اطلاعات دقیق تماس است. وقتی کاربران مطمئن شوند که از یک فروشگاه واقعی خرید خواهند کرد با آسودگی خاطر بیشتری به درگاه پرداخت شما نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. اما چه اطلاعاتی را باید در اطلاعات تماس سایت خود وارد کنید (در صفحه تماس با ما سایت، چه بنویسیم؟)
۱.آدرس دقیق به همراه استان، شهر و نشانی دقیق
۲.شماره تماس پشتیبانی (شماره فعال)
۳.ایمیل بهترین ابزار برای مشتریان و همکاران سازمانی
۴.رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، کانال تلگرام و… که یک راه ارتباط پایدار بین شما و کاربران ایجاد کنند و کاربران بدانند که تنها مشتری شما نیستند.
۵.لوکیشن محل فعالیت شما
۶.فرم ارتباط با ما
۷.سوالات متداول کاربران برای کاهش میزان درخواست‌ها و تماس‌ها
۸.تصویر کارمندان و کسب‌وکار شما

گارانتی بازگشت وجه، ضمانت محصول

شاید یکی از دغدغه‌های کاربران قبل از اولین خرید از سایت‌شما کیفیت اجناستان باشد. داشتن گارانتی بازگشت وجه، ضمانت محصول، تضمین کیفیت و امثال این‌ها می‌تواند خیال کاربران را از خرید راحت کند و آنان را به سمت انجام تراکنش هدایت کند. این استراتژی است که دیجی‌کالا برای سالیان سال است که از آن استفاده می‌کند. با طراحی سایت دیجی کالا در تبریز می‌توانید گوی رقابت را برای خود کنید.

نظرات واقعی، پیام مشتریان راضی آب سردی روی آتش استرس قبل از خرید است.

یکی از استراتژی‌های افزایش فروش، نمایش رضایت کاربران راضی است. زمانی که کاربران قدیمی از محصولات شما رضایت داشته باشند به احتمال زیاد کاربران جدید هم از محصولات رضایت خواهند داشت. قطعاً تا به‌حال جملۀ «از این محصول خونه خودم هم بردم و راضی هستم» شنیده‌اید. این جمله‌ای است که اکثر فروشنده‌ها برای اعتماد سازی در مشتریان خود استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید در سایت با استفاده از نظر مشتریان راضی شامل ارسال ویدئو، عکس و متن، کیفیت خدمات خود را نمایش دهید. یا می‌توانید در سایت با فعال کردن و مدیریت کامنت‌های (نظرات محصولات) واقعی باعث افزایش اعتماد خواننده‌ها در سایت شوید. 

چگونه یک سایت عالی در تبریز طراحی کنیم

   ۲. اعتماد سازی در طراحی ظاهری سایت

«عقل مردم، تو چشماشونه!!!» این ضرب‌‌المثل فارسی با وجود تلخ بودن، کاملاً درست است. اگر در طراحی سایت خود به استاندارد‌های بصری توجه نکنید و در نتیجه سایت طراحی شدۀ شما زیبا، چشم‌نواز، و قابل اعتماد نباشد اعتماد کاربران نسبت به سایت شما کم‌تر می‌شود. شما به عنوان مدیر سایت موظف هستید که به کمک ابزارهای مختلف اعتماد کاربران خود را افزایش دهید در این صورت است که با طراحی سایت در آذربایجان شرقی موفق‌خواهید شد.

   ۳. اعتماد سازی با پشتیبانی چند سطحی

فرض کنید وارد یک مغازه شده‌اید اما هیچ فروشنده‌ای در آنجا وجود ندارد. صدا می‌زنید: “سلام، خسته‌نباشید، یاالله، کسی نیست؟” و سپس از مغازه خارج می‌شود. وب‌سایت هم این گونه است. در طراحی وب‌سایت در تبریز و سراسر ایران نیاز به داشتن بخش پشتیبانی دارید تا کاربران با خیال راحت سوالات خود را از شما بپرسند و از شما مشورت بگیرند تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنند. داشتن سیستم پشتیبانی روش‌های مختلفی دارد که بسته به شرایط خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله ابزارهای پشتیبانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی آنلاین ، پشتیبانی شبکه‌های اجتمامی (اینستاگرام، فیس‌بوک و…) ، پشتیبانی پیام رسان‌های اجتماعی (واتس‌اپ، تلگرام، ایتا و…) ، پشتیبانی تیکتینگ (همانند پشتیبانی وردپرس در بخش همتاساپورت) ، پشتیبانی تلفنی ، پشتیبانی ایمیل و…

تولید محتوا برای سایت وردپرسی در تبریز

   ۴. تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت یک ابزار قدرتمند برای نمایش پویابودن وب‌سایت شما است. کاربران به کمک مقالات سایت از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند و شما در این صفحات با ارائه پیشنهادهای شگفت انگیز می‌توانید آن‌ها را به صفحات محصول خود هدایت کنید.
داشتن بخش مقالات سایت علاوه بر افزایش پویایی سایت و حضور در گوگل، باعث افزایش اعتماد کاربران نیز می‌شوند. علاوه بر این سایت شما تبدیل به مرجع تخصص حوزه کاریتان می‌گردد و کاربران با اعتماد بیشتری از شما خرید می‌کنند. این همان کاری است که ما در همتاکالج در بخش همتامگ ،  مجلۀ تخصصی طراحی و مدیریت وب‌سایت ، انجام می‌دهیم.

اما این نکته فراموش نشود که تنها طراحی کافی نیست و بعد از طراحی سایت اولین اقدامی که باید انجام دهید، پیدا کردن مشتری برای محصولات و خدماتتان است؛ به این اقدام بازاریابی می‌گویند. اما دنیای مارکتینگ بسیار بزرگتر از پیدا کردن چند تا مشتری برای سایت است. 
وب‌مارکتینگ یعنی «پیدا کردن مشتری درست، نگه‌داری، افزایش رضایت و تکرار مستمر خرید». ابزارهای بسیار زیادی برای بازاریابی وجود دارد که بهترین آن‌ها سئو (حضور در گوگل) و تبلیغات (آفلاین و آنلاین) است.

چگونه یک سایت حرفه‌ای را با توجه به نیازهای شما در تبریز طراحی کنیم؟

تعیین هدف‌

قبل از شروع ساخت وب سایت،باید هدف خدرا انتخاب کنیم. اهداف می‌تواند درزمینه های مختلف‌ وباتوجه به نوع کسب‌وکار شما متفاوت باشد. اهداف یک وضعیت دقیق و وضعیتی روشن از آینده سایت را فراهم می‌کند.

طراحی ساختار

ساختار سایت در حالت کلی باید به‌گونه‌ای باشد که در ابتدا سئو پسند باشد و معماری اطلاعات و نمای کلی سایت به دل کاربران خوش آید دقیقا متناسب با رفتار کاربران باشد تا در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات موردنیازشان دسترسی پیدا کنند.

افزایش سرعت سایت

بالا بودن سرعت لود صفحات سایت هم از نظر سئو و هم از نظر تجربۀ کاربری برای شما سود آور است چرا که از نظر گوگل سرعت یک معیار ارزشمند است و از طرفی کاربران سایت‌های کند را دوست ندارند.

بهینه سازی برای گوگل

به طور کلی باید بگوییم طبق صحبت‌های ارائه شده از سمت شرکت گوگل، تا زمانی که سایت شما ساده‌ترین نکات تجربه کاربری را رعایت نکند، نمی‌تواند به صفحات اول نتایج جستجو راه پیدا کند که با سئو کردن سایت در تبریز یا در کل ایران می‌تواند دریایی از کاربران را به سمت کسب‌وکار شما هدایت کند.

طراحی ظاهری

نکته بسیارحائز اهمیت در طراحی سایت نمای بصری سایت است که شامل نکات گرافیکی، وب‌سایت است درواقع بهتر است بگوییم که کاربر با وارد شدن سایت دوست دارد در صفحه بماند یا سپس بعد از ورود صفحه را ترک نماید؟! هرچه طراحی سایت و نمای بصری سایت زیباتر باشد کاربران بیشتری را جذب بیزینس شما می‌کند.

امنیت سایت

امنیت سایت ازاهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت مؤثرترین عامل ادامه فعالیت، ثبات و اعتبار یک سایت باتوجه‌به موارد دیگر، موضوع مهم امنیت است که شامل مجموعه‌ای از اقداماتی است که با انجام آنها ضریب امنیتی سایت به حداکثر رسیده و از آلوده و هک‌شدن سایت جلوگیری می‌کند.

طراحی سایت شرکتی در تبریز

یک وب‌سایت شرکتی، بخش مهمی از یک تجارت آنلاین است. سایت شرکتی جزو گروه وب‌سایت‌هایی است که امکانات کمی برای طراحی آن نیاز است. اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها از این گروه وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند تا با کاهش هزینه‌های طراحی بتوانند سرمایه‌گذاری بیشتری را روی سئوی سایت انجام دهند. طراحی سایت شرکتی در تبریز یکی از پرتقاضا‌ترین درخواست‌های طراحی است.

یک سایت شرکتی در صورتی که به روش صحیح و اصولی سئو شود، می‌تواند سکوی پرتاب بیزینس‌های کوچک و ابزاری قدرتمند برای برندینگ شرکت‌های بزرگ باشد.

اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی در تبریز هستید، می‌توانید برای مشاورۀ رایگان و یا عقد قرارداد با همتاکالج در تماس باشید.

همتاکالج: ۳۳۳۵۱۰۰۶

با طراحی سایت شرکتی در تبریز چه خدماتی از همتاکالج دریافت می‌کنید؟

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

اگر پیج اینستاگرامی دارید، یک حجره در بازار، فروشگاه مغازۀ پوشاک در تربیت یا آبرسان، نمایندگی برندهای ترک یا خارجی در لاله پارک، فروشگاه لوازم صنعتی در مارالان یا قونقا و یا مکانی برای فروش یک محصول را دارید طراحی سایت فروشگاه در تبریز می‌تواند درب مغازه و دکان شما را به وسعت ایران بزرگ کند!
شما می‌توانید هر محصولی (تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران) را در بستر وب در فروشگاهی به بزرگی ایران با جمعیتی نزدیک به ۹۵ میلیون‌نفر (۶۸ میلیون کاربر اینترنت) به فروش برسانید آن‌ هم ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته بدون وقفه و به‌صورت کاملاً خودکار.
در طراحی سایت فروشگاهی قابلیت افزودن محصول، دستۀ محصول، مقاله، دستۀ مقاله، مدیریت سفارشات، مدیریت کاربران و … وجود دارد.

ویژگی های سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تبریز چقدر است؟ (قیمت و زمان طراحی سایت فروشگاهی در تبریز)

هزینۀ طراحی سایت فروشگاهی در تبریز کم‌تر از هزینۀ طراحی آن در تهران است در نتیجه اگر یک فروشگاه آنلاین در این شهر دارید یک گام از رقبای خود جلوتر هستید اما به دلیل نوسانات ارزی در ایران، نمی‌توان قیمت دقیقی در خصوص طراحی سایت فروشگاهی بیان کرد؛ بنابراین اگر به دنبال هزینه قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تبریز هستید لازم است بیان کنیم که هزینه طراحی تقریباً هم قیمت خرید یک موبایل میان ردۀ چینی است. شما با پرداخت هزینۀ یک موبایل صاحب یک فروشگاه قدرتمند به وسعت ایران می‌شوید و می‌توانید محصولات خود را ۷ روز هفته ۲۴ ساعته در سراسر ایران به فروش برسانید. در نتیجه هزینه کردن برای طراحی سایت برای شما بازگشت سرمایه خواهد داشت در صورتی که خرید موبایل این چنین نیست.

طراحی سایت وردپرسی در تبریز

وردپرس جادوگر وب در جهان امروز است. ابزاریست قدرتمند برای خلق بهترین و پول‌سازترین ایده‌ها در سریع‌ترین زمان با کم‌ترین هزینه! بله تمام این موارد، ویژگی‌های این سیستم مدیریت سایت هستند. شما به کمک وردپرس می‌توانید تقریباً هر سایتی که نیاز دارید را خلق کنید، از فروشگاه گرفته تا سایت‌های آموزشی و شرکتی. در ادامه در کنار معرفی وردپرس به ویژگی‌های این CMS رویایی می‌پردازیم و نیاز شما را بررسی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از بهترین ابزارهای طراحی سایت در سراسر جهان است. به کمک وردپرس شما می‌توانید یک سایت با بالاترین استاندارد داشته باشید آن‌هم با هزینۀ یک‌سوم سرویس‌های کدنویسی. در اصل وردپرس یک نرم‌افزار مدیریت محتوا برای وب‌سایت شما است که به کمک آن می‌توانید مقالات، محصولات، کاربران، سفارشات، درخواست‌ها، پیام‌ها، فرم‌ها و… را مدیریت کنید آن‌هم بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی.

ویژگی های وردپرس

  • امنیت بالا
  • فروشنده تمام‌وقت رایگان
  • افزایش اعتماد
  • مدیریت بهتر
  • متن باز یا اوپن سورس بودن
  • سادگی
  • کاربردی بودن
  • جامعیت

طراحی سایت وردپرسی در تبریز چقدر هزینه دارد؟

هزینۀ طراحی سایت وردپرسی در تبریز به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین این عوامل نوع آن است. سایت‌های وردپرسی به کمک پلاگین‌های وردپرسی می‌توانند به انواع سایت‌های مختلف تبدیل شوند یعنی شما با وردپرس می‌توانید یک سایت فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، پزشکی، آرایشی و… داشته باشید. برای مطلع شدن از قیمت طراحی سایت وردپرسی در تبریز همین الان با پشتیبانی همتاکالج در تماس باشید.

۶ چالش در طراحی سایت که ممکن است به شما صدمه بزند

 طراحی یک وب سایت خوب، می‌تواند به شما کمک کند تا تجارت خود را توسعه دهید زیرا یک طراحی بی‌عیب و نقص تأثیر زیادی در مشتریان شما ایجاد می‌کند و آنها را وادار به انجام اقدامات مورد نظر می‌کند. با این حال، اشتباهات رایج در طراحی وب (اشتباهات طراحی وب سایت ) می‌تواند تلاش های شمارا از بین ببرد. در این مقاله شما را با باید و نبایدهای طراحی سایت آشنا میکنیم.

۱. مالکیت سایت

برای مشخص شدن مالک یک خودرو از کارت ماشین و یا سند استفاده می‌کنیم. آیا برای مالکیت سایت سندی وجود دارد؟ برای این که مالکیت سایت خود را داشته باشید باید مالکیت و دسترسی کامل این سه ابزار در اختیار شما باشد:

  •  هاست (سرور میزبان سایت شما)
  • دامنه (آدرس اینترنتی سایت شما)
  • فایل و دیتا بیس (اطلاعات اصلی سایت شما)
طراحی سایت حرفه ای در تبریز
بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز

۲. پشتیبانی

همه ما در‌ هر‌ خریدی تمایل به دریافت گارانتی از طرف شرکت سازنده یا توزیع‌کننده را داریم. در دنیای اینترنت نیز پشتیبانی سایت به معنای گارانتی‌ صحت فعالیت وب‌سایت است. در طراحی سایت در تبریز و سراسر ایران اصلاً نباید سایتی را بدون پشتیبانی دریافت کنید. چرا که بسیاری از خطاها، تداخلات و مشکلات رایج وب‌سایت‌ها معمولاً در درازمدت قابل رویت است.

۳. امنیت

کلمه امنیت در لغت به معنای در امان بودن است. امنیت سایت نیز به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با انجام آنها سایت در امان خواهد بود که از اهمیت بسیار فوق العاده ای برخوردار است. در ابتدا هاست سایت خود را از شرکت های معتبر وقابل اعتماد تهییه کنید. امروزه دلیل عمده خطر افتادن امنیت بسیاری از سایت ها عدم استفاده قالب و افزونه‌ها از منبع اصلی است. همتا‌کالج درمسیر امنیت با‌بهترین هاست‌ها و افزونه‌ها در کنار شما خواهد‌ بود.

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در تبریر
Free Vector _ College project concept illustration

۴. وابستگی کاری

برای طراحی سای در تبریز همانند سراسر جهان به دو صورت می‌توانید اقدام کنید. استفاده از سیستم‌های جهانی یا استفاده از سیستم‌های شخصی. طراحی سایت با CMS (سیستم مدیریت سایت) جهانی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با هر شرکتی که تمایل داشتید همکاری کنید؛ امّا اگر از CMS های اختصاصی استفاده کنید باید برای همیشه وابستۀ شرکت طراح خود باشیدو به ساز آن‌ها برقصید؛ از این رو استفاده از CMS بین‌الملی مثل وردپرس می‌تواند جادویی برای رشد تجارت آنلاین شما باشد.

۵. سرویس مارکتینگ

سرویس مارکتینگ یا همان سرویس بازاریابی اقدامی برای ترویج خدمات یا محصولات یک کسب‌وکار است. طراحی سرویس مارکتینگ با استراتژی اصولی می‌تواند مشتری شما را به سمت کسب وکارتان جذب کند. البته باید اشاره کنیم که بازاریابی بسته به مدل کسب و کار میتواند بسیار متفاوت باشد برای مثال، یک فروشگاه اینترنتی به شدت به وبسایت خود متکی است درحالی که کسب و کار دیگر ممکن است فقط هدفش کارت ویزیت شرکت باشد. باید بگوییم که ما در همتا‌کالج نزدیک به ۱۰ سال است که سرویس مارکتینگ برای‌ مشتریان‌مان ارائه می‌دهیم. برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

جه روش هایی برای وب دیزاین در تبریز وجود دارد
پشتیبانی وردپرس در تبریز

۶. مدیریت و توسعه

پشتیبانی وب‌سایت خود را به ما بسپارید. امروزه با پیشرفت روزافزون تکلونوژی سایت شما باید به طور مستمر به‌روز شود و خودتان بتوانید به‌راحتی مهم ترین تغییرات را در سایت اعمال کنید. یکی از نکات مهم در توسعه سایت، پویا بودن وبسایت است. بعد از طراحی سایت شما همتا‌کالج دسترسی کامل سایت را دراختیار شما قرار می‌دهیم و به صورت کامل تمامی بخش‌های سایت را به شما آموزش می‌دهیم تا برای همیشه خودتان مدیر واقعی سایتتان باشید.

چرا همتاکالج - شرکت طراحی سایت در تبریز؟

با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید تعداد زیادی شرکت طراحی سایت در تبریز را پیدا کنید و با آن‌ها کار کنید؛ امّا چه چیزی این شرکت‌ها را از هم متمایز می‌کند؟

ما همتاکالج هستیم، یک شرکت طراحی سایت در تبریز که از سال ۱۳۹۳ مشغول طراحی سایت هستیم. اولین دفتر ما در سه‌باندی (گوهردشت) کرج بوده اما هم اکنون در تبریز، شیراز، و البرز دفتر برای ارائۀ خدمات طراحی سایت داریم. در طول یک‌دهه فعالیت، ما ۹۸ درصد از مشتریانمان را حفظ کرده‌ایم یعنی توانسته‌ایم با ارائه خدمات درجه یک در زمینه پشتیبانی وردپرس، ادمینی وب‌سایت وردپرسی، سئو وردپرس و خدمات اینستاگرامی نظر تمامی این افراد را جلب کنیم.همتا‌کالج به معنای تغییر مسیر به سمت هدف‌ است.

خدماتی که بعد از طراحی سایت از همتاکالج دریافت می‌کنید.

آموزش حرفه‌ای
مدیریت سایت فقط افزودن محصولات نیست. رعایت استانداردهای سئو و مارکتینگ می‌تواند تاثیر شگرفی در رشد سایت شما داشته باشد. در دورۀ پشتیبانی وردپرس همتاکالج شما در همتاساپورت می‌آموزید که چگونه مانند یک ادمین فوق حرفه‌ای سایت خود را مدیریت کنید. ما به شما آموزش می‌دهیم تا با بالاترین استانداردها سایت خود را توسعه دهید. دوره‌های آموزشی ما به صورت فایل ضبط شده، دوره آنلاین و جلسه حضوری خواهد بود که به انتخاب خود می‌توانید از آن استفاده کنید.
گارانتی امنیتی

تمامی پلن‌های طراحی سایت همتاکالج تحت گارانتی امنیتی ارائه می‌شوند تا سایت شما از گزند هکرها و ویروس‌ها در امان باشد. در صورت بروز آلودگی در سایت تیم همتاکالج تمامی فرایند پاک سازی سایت آلوده را به رایگان انجام می‌دهد تا خیال شما را از بابت امنیت وب‌سایت راحت کند. هدف‌ ارائه خدمات در سطح بین‌الملی است تا شما با خیال راحت به توسعه کسب‌وکار خود بپردازید و دردسرهای مراقبت سایت خود را به تیم همتاکالج بسپارید.

بهینه سازی سایت برای گوگل
بعد از طراحی سایت یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی که می‌تواند برای شما و سایتتان‌ رخ دهد، دیدن سایتتان در نتایج گوگل است از این رو ما برای افزایش رضایت قلبی شما برخی از صفحات با ارزش شما را برای گوگل سئو می‌کنیم. سئو یا SEO یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو.
تحلیل و بررسی عمکرد سایت
بررسی مستمر سایت شما در سرویس‌های بین‌الملی و ارائۀ گزارش هفتگی باعث می‌شود که شما مسیر استانداردتری را برای حرکت به سوی پیشرفت کسب‌وکار خود داشته باشید. این گزارش‌ها از سرویس حرفه‌ای مثل گوگل در اختیار شما قرار می‌گیرند.
پشتیبانی رایگان
بعد از آماده شدن سایتتان، اگه تجربۀ قبلی نداشته باشید، شما با دنیای جدیدی روبه‌رو می‌شوید که در آن غریبه هستید. سرویس پشتیبانی همتاکالج برخلاف سایر شرکت‌های طراحی سایت در تبریز از فرایند‌های کامل‌تری برای سایت شما استفاده می‌کند که شامل انجام به‌روز رسانی‌ها، رفع خطاهای احتمالی، بهینه سازی فرایندهای موجود در سایت، پشتیبان گیری روزانه (درکنار هاستینگ)، تضمین امنیت سایت و بالابردن مستمر سرعت سایت
پکیج مشاورۀ ۳ ماهه
ما از سال ۱۳۹۳ همراه مشتریان خودمان هستیم، به خوبی با چالش‌های مختلف آن‌ها آشناییم و راه‌حل بسیاری از آن‌ها را تجربه کرده‌ایم. بعد از تحویل گرفتن سایتان ما تمامی تجربیات خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم که یک کسب‌وکار رویایی را برای خود خلق کنید.
طراحی برای چاپ همسو با هویت
هماهنگی برند با ظاهر کسب‌وکارتان باعث رشد برندینگ شما و افزایش اعتبار کسب‌وکارتان می‌شود. از این رو ما مواردی که در هویت‌بصری شما اثر گذار است را انجام می‌دهیم تا در همه جا یکنواخت باشید. طراحی کارت ویزیت، بنر و ابزارهای تبلیغاتی به رایگان در پلن‌های حرفه‌ای انجام خواهد شد.

دانلود نمونه قرارداد همتاکالج

اگر تمایل به طراحی سایت در تبریز دارید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود نمونه قرارداد طراحی سایت همتاکالج را به رایگان دانلود کنید تا با شرایط طراحی سایت همتاکالج بیش از پیش آشنا شوید. (برای محرمانگی متن قرارداد بدون وارد کردن اطلاعات شما دانلود فایل ممکن نمی‌باشد. همچنین دانلود قرارداد به منزله همکاری نمی‌باشد).

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

نام

اعضای تیم همتاکالج

امین عظیم آبادی
طراحی سایت و کارشناس سئو
بابک محمودی
برنامه نویس و پشتیبان سایت
نگین خسروی
طراح و پشتیبان سایت
مهسا ورقایی
کارشناس تولید محتوای تخصصی
Previous slide
Next slide

همتاکالج نزدیک به ۱۰ سال تجربۀ کار در حوزه طراحی سایت  مفتخر است، آمادۀ انتقال این تجربۀ گران‌قیمت در همراهی و پشتیبانی تمامی پروژه‌های خود در کسب‌وکار شما باشد.

با ما تماس بگیرید

پیمایش به بالا
مشاوره راگان طراحی سایت

یک هدیه به شما

30 دقیقه مشاورۀ رایگان برای راهنمای قبل از طراحی سایت + 30 دقیقه مشاوره رایگان اینستاگرام + یک پنل پیامکی به ارزش 700،000 تومان فقط با واردکردن شماره موبایل در کادر زیر

درخواست مشاوره اینستا + سایت + پنل پیامکی رایگان

نامضروری

یک هدیه به شما

30 دقیقه مشاورۀ رایگان برای راهنمای قبل از طراحی سایت + 30 دقیقه مشاوره رایگان اینستاگرام + یک پنل پیامکی به ارزش 700،000 تومان فقط با واردکردن شماره موبایل در کادر زیر

درخواست مشاوره اینستا + سایت + پنل پیامکی رایگان

نامضروری
مشاوره راگان طراحی سایت

برای مشاوره رایگان با شماره 04133351006 تماس بگیرید با روی دکه زیر کلیک کنید