در ابتدا سیل نارضایتیها سمت ما سرازیر شد!
وقتی مشتریان سایتهایشان را تحویل میگرفتند، بعد از چند ماه در حالی که ناراحت بودند با ما تماس میگرفتند و با اعتراض از ما میپرسیدند «چرا سایت ما فروش ندارد؟» در ابتدا تمام تلاش اعضای تیم این بود که مشتریان را قانع کنند که فرآیند طراحی سایت و فرآیند بازاریابی دو مقولهی جدا از هم هستند، اما با زیاد شدن درخواستها به این نتیجه رسیدیم که در حوزههای مارکتینگ و فروش نیز خدمات عالی ارائه دهیم.
بعد از ارائه خدمات مارکتینگ در پکیجهای طراحی سایت، رضایت مشتریان بیش از پیش شد. این رضایت به قدری است که در حال حاضر تمام سیستم بازاریابی همتاکالج فقط با معرفی مشتریان قدیمی صورت میگیرد و ما هزینهی چندانی برای بازاریابی انجام نمیدهیم.