طراحی سایت در مراغه

ما کی هستیم؟

ما همتاکالج هستیم. تخصص ما طراحی سایت و پشتیبانی سایت وردپرسی می‌باشد که از تاریخ ۱۳۹۳ فعالیت خود را در استان البریز تحت عنوان طراحی سایت در کرج آغاز کردیم و با گذشت زمان دفاتر خود را در تهران، شیراز و تبریز برای افزایش محدودۀ خدماتمان احداث کردیم. هم اکنون ما ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در مراغه هستیم و دفتر مرکزی همتاکالج با عنوان طراحی سایت در تبریز در چهارراه منصور قرارداد.


خدمات همتاکالج در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی

طراحی سایت در مراغه

خدمات طراحی سایت را متناسب با نیاز خود دریافت کنید. ما یک وب‌سایت تضمین شده را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا عامل رونق کسب‌وکارتان باشد.

پشتیبانی سایت در مراغه

پستیبانی سایت وردپرسی خود را به ما بسپارید تا با خیال راحت کسب‌وکار خود را توسعه دهید. تخصص ما حمایت از کسب‌وکار شماست.

تبلیغات در مراغه

تبلیغات نیاز به دانش و مهارت دارد. رشد کسب‌وکار خود را به ما بسپارد تا در دریای گوگی ماهی‌گیری کنید.

طراحی و توسعۀ سایت وردپرس در مراغه یکی از مهم‌ترین مواردی است که به توسعۀ زیرساخت تجاری این شهرستان مهم اثر مثبت‌خواهد داشت. هدف تیم همتاکالج ارائۀ خدمات با کیفیت جهانی به هم میهنان‌مان در استان آذربایجان شرقی علی‌الخصوص شهرتان زیبای مراغه می‌باشد. برای مشاورۀ رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۹۹۶۱۴۹۵۹ در تماس باشید.


انواع خدمات همتاکالج در مراغه

طراحی سایت فروشگاهی در مراغه

سایت‌های فروشگاهی این قابلیت‌را دارند که سیستم فروش شمارا مدیریت کنند. کاربران می‌توانند محصولات شمارا مشاهده کنند، توضیحات را بخوانند، تصاویر را ببیند و محصول مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنند و بعد از پرداخت هزینۀ محصول خریداری شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محصول را بسته‌بندی و به اداۀ پست مراغع تحویل دهید.


طراحی سایت آموزشی در مراغه

اگر یک مدرس هستید، یا دانشی دارید که برای دیگران ارزمند است. با قراردادن دانش خود در سایت خود می‌توانید این دانش را به افراد بی‌شماری انتقال دهید و درآمد فوق‌العاده داشته باشید. بجای این که یک کلاس آموزشی در مراغه داشته اجرا کنید، یک سایت آموزشی حرفه‌ای در مراغه احداث کنید تا تمام مردم ایران از محتوای شما استفاده کنند.


طراحی سایت برای کارخانه در مراغه

اگر یک واحد تولیدی، کاخانه یا کارگاه دارید، ساخت سایت در مراغه محصولات شما را به تمام مردم ایران نشان دهد. کافیست صفحۀ اصلی شما طراحی شود، محصولات شما درون سایت قرارگیرد تا به کمک جاودی گوگل از سراسر ایران مشتری داشته باشید.


طراحی سایت شرکت در مراغه

طراحی سایت‌های شرکتی بهترین ابزار برای نمایش اطلاعات شرکت شما است. بسیاری از افراد که فقط نام شماره در تبیلغات شنیده‌اند یا یک بار از خدمات شما استفاده کرده‌باشند، بهترین ابزار برای ارائۀ خدمات به آن‌ها می‌باشد. اگر یک شرکت در مراغه دارید حتماً سایت خود را راه‌اندازی کنید تا در حوزۀ کسب‌وکار خودتان جزو اوّلین‌ها باشید.


طراحی سایت مطب پزشک در مراغه

یکی از بهترین روش‌های افزایش بیماران یک پزشک معرفی دیگران است. اگر یک پزشک مجرب در مراغه هستید یک سایت برای مطب خود راه‌اندازی کنید و با تولید محتوا به کاربران بفرمانید که چقدر توانمند هستید. در آن صورت افرادی که یک بار عوارض بیماری خود را جستوجو کنند حتماً سراغ شما می‌آیند. 


طراحی سایت آموزشگاه و مدسه غیر انتفاعی و دولتی در مراغه

داشتن سایت حرفه‌ای برای آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی بهترین ابزار برای کاهش حجم کاری است. کافیست سایت خود راه‌اندازی کنید و برای هر دانش‌آموز یک پروفایل ایجاد کنید تا اطلاعات خود را در آن پروفایل مشاهده کند، پیام‌ها را به صورت سیستماتیک ارسال کنید و کتاب‌ها و فایل‌های خود را از طریق انترنت بفرویشید.


طراحی سایت برای سازمان، موسسه و خیریه در مراغه

داشتن یک سایت در سازمان‌ها، موسسات و خیریه‌ها می‌تواند کانون ارسال اخبار شما باشد تا با سرعت هرچه بیشتر با کاربران خود در ارتباط باشید. همچنین طراحی سایت می‌تواند تمامی خدمات شما را به دیگران نمایش دهد.


طراحی سایت وردپرسی در مراغه

وردپرس ابزاری قدرتمند برای مدیریت سایت است. با طراحی سایت وردپرسی در مراغه می‌توانید یک وب‌سایت قدرتنمد داشته باشید که با هر سطح دانش و مهارتی بتوانید آن را مثل یک طراح واقعی مدیریت کنید. اگر دوست دارید یک سایت بدون دردسر داشته باشید حتماً از وردپرس استفاده کنید.


هزینۀ طراحی سایت در مراغه

هزینه طراحی سایت وردپرسی در مراغه به دلیلی هم سطح بودن با استانداردهای ملی هماهنگ با هزینه طراحی سایت در تبریز است. چرا که تمامی خدماتی که کارفرمایان مراغه‌ای دریافت می‌کنند دقیقاً برابر خدمات کارفرمایان تبریزی، تهرانی، شیرازی و کرجی است که در این شهرها تیم همتاکالج دفتر رسمی دارد.
هزینۀ طراحی یک است تقریباً معادل هزینۀ خرید یک موبایل میان‌رده است (به دلیل تغییرات قیمت، هزینه اعلام نمی‌شود) امّا اگر امکانات و آپشن‌های حرفه‌ای‌تر بخواهید می‌توانید تا سقف تقریباً نصف قیمت آیفون جدید هزینه کنید. برای اطلاع بیشتر همین الآن با شماره تماس ۰۹۱۹۹۶۱۴۹۵۹ تماس بگیرید تا از مشاورۀ رایگان همتاکالج در طراحی سایت در مرند استفاده کنید.


فرایند طراحی سایت در مراغه

آموزش

بعد از انجام فرایند طراحی و ساخت سایت در مراغه، آموزش‌های آنلاین و حضوری در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شما بتوانید بخش‌های مختلف سایت را بیاموزید.

طراحی ظاهری سایت

طراحی ظاهر سایت متناسب با نظر شما و نیاز مشتریان انجام می‌گردد. ما با جلسات آنلاین و تلفنی متعددی که در این دوره برقرار می‌کنیم ظاهری دقیقاً متناسب با خواستۀ شما طراحی می‌کنیم.

بررسی قرارداد

برای امنیّت بشتر پروژۀ و اعتماد بیشتر شما یک نمونه فایل PFD قرارداد برای شما ارسال می‌گردد تا بعد از بررسی و مطالعۀ آن وارد مرحلۀ بعد شویم.

مشاوره رایگان

قبل از هر اقدامی باید شما مطمئن شوید که داشتن یک سایت برای شما مفید است و یا توانایی مدیریت سایت را دارید. در فاز اوّل شما با شماره تلفن ۰۹۱۹۹۶۱۴۹۵۹ تماس می‌گیرید تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. این تایم مشاوره کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنید.

ارسال قرارداد

دو نسخه از قرارداد به صورت امضاء شده به شما ارسال می‌گردد تا ضمن امضاء و تایید آن یک نسخه از قرارداد را برای ما ارسال کنید تا فرایند پروژۀ شما آغاز شود.

دورۀ پشتیبانی

از زمان شروع استفاده از سایت دورۀ فوق حرفه‌ای و کاملاً رایگان پشتیبانی سایت شما در همتاساپورت آغاز می‌شود تا کارشناسان ما مراقب کسب‌وکار شما باشند.


پیمایش به بالا