طراحی سایت در تبریز

ما کی هستیم؟

ما تیم همتاکالج هستیم که در پاییز سال 1391 در کنار هم گردآمدیم و همتاکالج را خلق کردیم. تمرکز اصلی همتاکالج در ابتدا روی آموزش طراحی سایت بود، امّا با گذشت زمان وارد دنیای پرفراز و نشیب مجری‌گر طراحی سایت شدیم. حالا ما یکی از مجموعه‌های قدرمتمند طراحی سایت در تبریز هستیم و توانسته‌ایم رضایت تمام مشتریان‌نمان را در زمینۀ پشتیبانی سایت وردپرسی در تبریز جلب کنیم و تخصص ما طراحی سایت فروشگاهی در تبریز است. اگر می‌خواهید تیم همتا را بهتر بشناسید حتماً صفحه‌ی درباره ما را مطالعه کنید.

مشاورۀ رایگان طراحی سایت در تبریز

فهرست مطالب

فرم در خواست مشاوره رایگان

در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.
ضروری

چرا باید یک سایت طراحی کنیم؟

شغل شما چیست؟ چگونه مشتریان خود را به فروشگاه، مطب، مغازه، دفتر و… هدایت می‌کنید؟ محصولات و خدمات خود را روزانه به چندنفر ارائه می‌دهید؟ اصلاً فروشگاه یا دفتر شما ظرفیت چند نفر در روز را دارد؟ روزانه چند ساعت کار می‌کنید؟

این سوال‌ها و هزاران سوال دیگر محدودیت‌هایی است که همۀ کسب‌وکارهای آنلاین دارنند. چند فروشنده را دیده‌اید که وضعیت بد اقتصادی گله مند است؟ اگر بخواهم به این سوال آخر جواب بدهم با دانش کمی که در زمینۀ اقتصاد دارم به خوبی می‌دانم ثروت جامعۀ تمام نمی‌شود بلکه افراد زنگ و پیش‌رو ثروت بشتری نسبت به بقیۀ افراد جذب می‌کنند و اگر شما هم همانند افراد بیشرو عمل کنید قطعاً درآمد خود را چند برابر می‌کنید.

استراتژی ساده در افزایش درآمد این است که شما محصول و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری بفروشید. آیا محدودیت‌های کسب‌وکار شما این اجازه را می‌دهد که این کار را انجام دهید؟ آیا اگر راز میلیاردی جذب مشتری را به شما بگوییم و تعداد مشتریان شما 10 یا 100 برابر شود، می‌توانید خدمات خود را همانند قبل ارائه دهید؟ آیا نیروی کار کافی برای فروش، مشاوره، ارتباط با مشتری و،و،و … دارید؟ آیا محصول به اندازۀ کافی دارید؟ آیا فروشگاه شما ظرفیت حضور 100 برابری مشتریان را دارد؟ پس راه حل چیست؟

این راز میلیاردی جذب مشتری چیست؟

برای فروش بشتری می‌توانید از دو استراتژی استفاده کنید:

  1. پیدا کردن مشتری جدید
  2. فروش به مشتریان قدیمی

متشاریان قدیمی افرادی هستند که قبلاً یک بار به شما اعتماد کرده‌اند بنابر این فروش دوباره به این افراد بسیار کار راحتری است. یک راز طلایی برای چند برابر کردن درآمد این است که با راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ارائه پیشنهادهای شگفت انگیز به آن‌ها می‌توانید مشتریان قدیمی را به چرخۀ فروش حود دعوت کنید. این اقدام هزینۀ بسیار کم‌تری برای شما خواهد داشت چرا که شما روش ارتباط با آنان را دارید (مثل شماره تماس و ایمیل). 

حالا ارزش داشتن سایت را متوجه شدید؟ سایت شما می‌تواند با سامان‌دهی مشتریان در زمان‌های برنامه ریزی شده آنان را دوباره به چرخۀ خرید دعوت کند. یعنی در زمان تعیین شده با ارائۀ پیشنهادهای حرفه‌ای اجازه ندهد که محصولات روقبا را خریداری کنند. تعداد مشتریان، کارفرمایان، بیماران، دانش‌پذیران و… ‌که در سال گذشته از شما خرید کرده‌اند را بررسی کنید. چند نفر از این افراد دوباره وارد چرخه فروش شما شده‌اند؟ اگر این آمار را بررسی کنیدحتماً متوجه می‌شوید که چه سود کلانی را از دست داده‌اید. فاجعه‌بار نیست؟

بیایید حالت اوّل را بررسی کنیم. یعنی فرض می‌کنیم که شما لیست مشتریان قدیمی خود را ندارید یا محصول و خدمات‌تان به‌گونه‌ای است که نمی‌توانید یک محصول را 2 بار به یک فرد بفروشید. در این حالت برای جذب مشتری چکاری انجام می‌دهید؟ بازاریاب استخدام می‌کنید؟ مطب خود را در یک محیط پرتردد باز می‌کنید؟ یک تابلوی جذاب با نوپردازی حرفه‌ای در سر در مغازه خود نصب می‌کنید؟ یا به سراغ روش‌های حرفه‌ای‌تر مثل پخش تراکت، بیلبورد تبلیغاتی، آگهی در روزنامه‌ها و… می‌روید؟

تمامی این موارد بهترین اقداماتی است که باید انجام دهید، امّا برای بیلبورد تبلیغاتی چقدر هزینۀ خواید کرد؟ و چندنفر آن را مشاهده می‌کند؟ آیا می‌توانید بگویید که از هر 100 نفر چندنفر مشتری جدید پیدا کردید؟ اصلاً آیا هزینه‌های تبلیغات با سودی که کسب کردید برابر بود یا شما واقعاً سود کردید؟

تبلیغات آنلاین یا آفلاین

بیایید یک مقایسه ساده داشته باشیم. اگر بخواهید یک بیلبور تبلغاتی در تهران بگیرید حدود 80،000،000 تا 150،000،000 توان هزینه لازم است. در شهرهایی مثل تبریز، کرج و سایر شهرها شاید 10 الی 30 درصد ارزان‌هم بتوانید این کار را انجام دهید. امّا اگر بیلبورد شما در یک خیابان پرتردد قرار گیرد که روزانه حدود 20،000 خودرو از آن عبور کند و اگر فرض کنیم هر خودرو شامل 2 سرنشین است بیلبورد شما در مقابل چشم 40،000 نفر قرار می‌گیرد. یک عدد عالی و جذاب، این‌طور نیست؟

حالا یک سوال، از این 40،000 نفر چند نفر مشتری هدف شما هستند؟10%، 20%، 30%؟ اصلاً 50% درصد در نظر بگیرم! یعنی 20،000 نفر. حال سوال دوّم این است که از این 20،000 نفر چند نفر بنر شما را می‌بینند؟ بگیریم 30%. یعنی 6،0000 نفر.

پس تا اینجا 6،000 نفر تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند، خوب نیست ولی قابل قبول است (چون اگر 6،000 نفر از شما خرید کنند و حاشیه سود شما 30،000 تومان باشد 180 میلیون تومان سود می‌کنید و اگر 150،000،000 تومان هزینۀ بیلبورد کرده باشید، 30 میلیون تومان سود کرده‌اید). امّا یک نکتۀ مهم! از این 6،000 نفر چند نفر در همان لحظه که بیلبورد شما را می‌بینند به محصول شما نیاز دارد؟ باز با ارفاغ 30% در نظر بگیرم یعنی 1،800 نفر. از این 1،800 نفر چند نفر به سراغ شما می‌آیند اگر نیم از 1،800 نفر از شما خرید کنند منطقی است. یعنی 900 نفر. حالا اگر حاشیه سود 30،000 باشد چقدر درآمد خواهید داشد؟ 900*30،000 = 27،000،000 تومان.

شاید فکر کنید که اگر بیلبورد روزانه 40،000 بازدید داشته باشد و شما بیلبورد را 30 روزه اجاره کنید پس 1،200،000 نفر تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند و عدد 27،000،000 که بدست آوردیم 810،000،000 خواهد بود. امّا این نکته را فراموش نکنید که اکثر افراد که از خیابان‌ها خصوصاً خیابان‌های سطح شهر عبور می‌کنند افرادی هستند که برای کار، تحصیل و… از آن خیابان عبور می‌کنند و درصد کمی مخاطب جدید هستند. مخاطبان جدیدهم چون به تعداد دفعات کم تابلوی شما را مشاهده می‌کنند عملاً بازخورد مناسبی برای شما نخواهد داشت.

طراحی سایت چه کمکی به شما می‌کند؟

من هیچ‌گاه تبلیغات آفلاین را انکار نمی‌کنم و نمی‌گوییم که تبلیغات آفلاین کاربردی نیست؛ امّا تبلیغات آنلاین به مراتب کم‌هزینه‌تر و بازده بالاتری دارد. به طور مثلاً اگز بخواهید در سایت خود 6،000 فروش ایجاد کنید (با فرض این که مخاطب شما عموم مرد هستند) کافیست در سایت خود یک صفحۀ فرود (صفحه‌‌ای که کاربران بر اساس استراتژی تبلیغاتی وارد آن می‌شوند) ایجاد کنید. و در این صفحه یک پاپ‌آپ یا فرم قرار دهید که کاربران با وارد کردن شماره تلفن یا ایمیل خود از شما هدیه بگیرند (مثلاً کد تخفیف 10 درصدی). این شد مغازه، دفتر، مطب، فروشگاه یا هرجایی که شما خدمات خود را ارائه می‌دهید.
 
حالا چطوری اولین کاربران را وارد سایت کنیم؟

روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد. امّا اگر بخواهیم این روش را دسته‌بندی کنیم می‌توان به دو گروه تقسیم کنیم.

  1. جذب اورگانیک: جذب اورانیک روشی است که موتورهای جستجو (مثل گوگل و اکسپلور اینستاگرام) کاربران به سایت شما هدایت می‌کنید. برای این که بتوانید از این طریق جذب کنید باید به دانش سئو مسلط باشید. به طور مثال اگر عبارت طراحی سایت در تبریز را در گوگل سرچ کنید احتماً در یکی از گزینه‌ها این صفحه را مشاهده کنید.
  2. تبیلغات: روش‌های زیادی برای تبلیغات در وب وجود دارد، اما ساده‌ترین روش تبلیغات کلیکی است. یعنی شما به ازای هر کلکی هزینه پرداخت می‌کنید. در این حالت افرادی که به خدمات شما نیاز دارند وارد سایت می‌شوند. تعرفه تبلیغات کلیکی متفاوت است اما اگر هزینۀ کلیک را 1،000 تومان در نظر بگیرم تنها با مبلغ 20 میلیون تومان می‌توانید 20،000 کاربر را به سایت خود هدایت کنید. از آنجایی که بخش زیادی از بازدید کنندگان به خدمات شما نیاز دارند، بکه کمک یک کمپین تبلیغاتی می‌توانید بین 10 تا 40 فروش ایجاد کنید. اگر پایین‌تر حد را در نظر بگیرم یعنی 10% فروش. در این حالت 2،000 نفر از شما خرید می‌کنند و اگر فرض کنیم حاشیه سود شما 30،000 باشد، درآمد شما از این تبلیغات 60،000،000 تومان خواهد بود. به علاوه شما اطلاعات تماس 2،000 نفر را دارید که در کمپین‌های بعدی می‌توانید از آنان استفاده کنید تا هزینۀ کم‌تری برای تبلیغات پرداخت کنید.
پس اگر به دنبال طراحی سایت در تبریز هستید، همین الان با ما تماس بگیرین تا از مشاوره رایگان همتاکالج استفاده کنید.

بعد از طراحی سایت در تبریز چه مشکلاتی برای شما رخ می‌دهد؟

آیا خدمات طراحی سایت در تبریز، طراحی سایت در ارومیه، خوی و… با طراحی سایت در شهری مثل تهران تفاوات دارد؟ آیا بعد از طراحی سایت کار ما آسان‌تر می‌شود؟ چه چالش‌هایی بعد از طراحی سایت برای شما پیش می‌آید؟
اگر به دنبال پاسخ سوالات بالا هستید به ویدیئو زیر که تحت عنوان «7 چالش بعد از طراحی سایت» ساخته شده است توجه فرمایید.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یکی از پر طرف‌دارترین وب‌سایت نزد مشتریان همتاکالج است. بسیاری از افراد، مغازه‌دارها، پیج‌های فروشگاهی اینستاگرامی برای افزایش اعتبار خود و ایجاد تضمین برای کسب‌وکارشان این نوع وب‌سایت را از ما درخواست می‌کنند.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز چه ویژگی‌هایی دارند؟

در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز لازم است به اصول طراحی بصری برای نمایش بهتر محصولات توجه ویژه شود.
طراحی سایت فروشگاهی در تبریز به دودسته تقسیم می‌شود.

  1. فروشگاه‌هایی که قصد دارند تمرکز خود را روی ورودی اینستاگرام معطوف کنند.
  2. فروشگاه‌هایی که قصد دارند در کنار اینستاگرام از گوگل یا اصطلاحاً سئو نیز ورودی بگیرند.

در حالت اوّل یعنی زمانی که تمرکز بازاریابی روی اینستاگرام است، ابزارهای مارکتینگ در سایت شما نصب نمی‌گردد و این مورد هزینه‌های طراحی را به‌شدت کاهش می‌دهد امّا در مورد دوم نیاز به نصب ابزارهای مارکتینگ است. نوع این ابزارها وابسته به نیاز شما متغییر است. طراحی سایت فروشگاهی در تبریز می‌تواند بدون ابزارهای مارکتینگ نیز موفق شود. اما اگر با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز قصد دارید با فروشگاه‌هایی تهرانی رقابت کنید استفاده از ابزارهای مارکتینگ کمک بزرگی برای شما می‌کند.

در حالت اوّل داشتن یک سایت می‌تواند یک سیستم فروش خودکار را برای شما خلق کند. یعنی کاربران هرزمان که بخواهند وارد سایت شما شوند، محصول موردنظرشان را خریداری کنند، پول به حساب شما واریز شود و موجودی انبار محصولات‌تان مدیریت گردد. در این حالت تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فاکتوری که سایت آماده می‌کند را چاپ کنید و بر روی بسته‌ محصول بچسبانید و مرسوله را به مأمور پست بدهید تا مشتری شما آن را دریافت کند.

ابزارهای مارکتینگ می‌تواند از نرم‌افزار آنالیز محتوای سایت برای استانداردسازی در گوگل باشد تا پیچیده‌ترین نرم‌افزارهایی که ورودی سایت شما را کنترل می‌کند و متناسب با شرایط هر کاربر پیشنهادهای متنوعی را ارائه می‌دهد تا فروش شما را چندبرابر کند این کاری است که یک سیستم فروش خودکار، هفت روز هفته به صورت 24 ساعته، بی‌وقفه برای شما انجام می‌دهد. گویی که یک کارمند تمام وقت و بدون حقوق استخدام کرده‌اید. چی از این بهتر؟

ابزارهای مارکتینگ به چند دسته تقسیم می‌شوند؟​

به تعداد موهای سر یک فرد پرمو ابزار مارکتینگ برای سیستم‌های فروش خودکار وجود دارند، امّا به طور کلی ابزارهای مارکتینگ را می‌توان به 4 دسته زیر تقسیم کرد که طراحی سایت در تبریز نیازمند انجام حداقل یکی از این موارد است و مهم نیست که به دنبال طراحی سایت در تهران باشید، با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز.

1. ایجاد ترافیک مؤثر برای سایت

به بازدید کننده‌های سایت ترافیک گفته می‌شود. ترافیکی که حاوی کاربران هدف باشد، ترافیک مؤثر نام دارد.

اولین گام بعد از طراحی سایت، ایجاد ترافیک است. ایجاد ترافیک مؤثر یعنی کاربران هدف را به سایت خود هدایت کنید. این اقدام هم به صورت رایگان است و هم می‌تواند شامل هزینه شود.

جذب کاربر جدید در سایت
فعال سازی کاربران

2. ایجاد ارتباط پایدار با کاربران

کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند به احتمال زیاد دیگر وارد سایت شما نمی‌شوند. داشتن یک روش ارتباط پایدار با بازدید کنندگان می‌توانید شانس فروش شما را افزایش دهد. در زمان طراحی سایت بهتر است که اسراتژی خود را مشخص کنید.

ابزارهای ارتباط پایدار می‌تواند تعداد افرادی که در سایت شما عضو می‌شوند را افزایش دهند و فرقی نمی کند که شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را داشته‌اید یا طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

3. فروش اوّلیه

همیشه اوّلین خرید از یک وب‌سایت دنیایی از استرس را در پی دارند. برای همین در ابتدا درصد کمی از بازدید کنندگان از شما خرید می‌کنند.

ابزارهای ایجاد فروش اولیه در سایت باعث می‌شود تا کاربران را ترغیب کنند که اوّلین خریدشان را از سایت شما داشته باشند.

ایجاد اولین خرید در سایت
تکرار خرید در سایت فروشگاهی

4. تکرار فروش

یک کسب‌وکار زمانی به سود دهی می‌رسد که مشتریان ثابت داشته باشد. وجود مشتریان ثابت باعث کاهش هزینه‌های بازاریابی می‌شود و در نتیجه سود شما را افزایش می‌دهد.

ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند خرید کاربرانتان را تکرار و تکرار و تکرار کنند.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یکی از خدماتی است که شما می‌توانید از تیم همتاکالج دریافت کنید. اگر در شهر تبریز یا شهرستان‌های اطراف هستید می‌توانید از خدمات حضوری و غیر حضوری ما استفاده کنید یا با جستجوی طراحی سایت فروشگاهی در تبریز وارد سایت همتاکالج شوید و با پشتیبانی در ارتباط باشید.

طراحی سایت آموزشی در تبریز

طراحی سایت آموزشی در تبریز

طراحی سایت آموزشی در تبریز یکی از پیچیده‌ترین سایت‌های میان متقاضیان سایت است امّا درعین‌حال این نوع وب‌سایت‌های پول‌سازترین نوع سایت است. طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ساده‌تر از سایت‌های آموزشی است.

در طراحی سایت آموزشی لازم است که تمرکز ویژه به استراتژی‌های فروش داشت. بهترین و ساده‌ترین استراتژی، استراتژی «تکه پیتزا» است!

استراتژی تکه پیتزا، جادوی فروش در سایت‌های آموزشی:

در استراتژی تکه پیزا شما کاربران را با محتواهای رایگان خود تغذیه می‌کنید و درست زمانی که به شما اعتماد کرد محتواهای خود را به کاربران می‌فروشید.

با استفاده از استراتژی تروبوسِل همتا که به‌صورت اختصاصی در بخش پشتیبان وردپرس همتاکالج «همتا ساپورت» ارائه می‌شود می‌توانید درآمد خود را از فروش پکیج‌ها و دوره‌ها از 2 برابر تا 5 برابر افزایش دهید.

توربوسِل چیست؟

توربوسِل سرویسی است که قابلیت عرضه به‌تمامی سایت‌ها را دارد اما سایت‌های آموزشی بدون توربوسِل یک سایت معمولی هستند. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً سرویس توربوسِل در سایت خود راه‌اندازی کنید.

یکی از در خواست‌هایی که متقاضیان طراحی سایت آموزشی در تبریز از تیم همتاکالج دارند، این است که یک سایت آموزشی جذاب داشته باشند که کاربران بتوانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه به بخشی از محتوای سایت دسترسی داشته باشند. این روش یکی از بهترین روش‌های کسب‌درآمد برای وب‌سایت‌های آموزشی است که مدیران سایت باید در سایت آموزشی خود راه اندازی کنند.

طراحی سایت وردپرسی در تبریز

وردپرس چیست؟

طراحی سایت وردپرس در تبریز با قیمت پایین
بهترین ابزار مدیریت محتوای سایت

برای مدیریت سایت نیازی به یادگیری برنامه‌نویسی وب ندارید، کافیست وردپرس را حرفه‌ای یادبگیرید تا مانند برنامه‌نویس‌ها سایت خود را مدیریت کنید.

طراحی سایت وردپرسی با امینت بالا
پرکاربردترین سیستم فروشگاهی

ووکامرس ابزار فروشگاهی برای وردپرس است که با نصب آن در سایت خودتان می‌توانید محصولات خودرا مدیریت کنید.

طراحی سایت وردپرس در تبریز
ساده و کاربردی

مهم نیست که سطح سواد شما چقدر است و تا چه اندازه‌ای با کامپیتور آشنا هستید، در هر سطحی که باشید وردپرس بهترین ابزار برای شماست.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا سایت است که یکی از بهترین ابزارهای طراحی سایت به حساب می‌آید. با استفاده از وردپرس شما می‌توانید هر تغییرای که نیاز دارید در چند دقیقه در سایت خود اعمال کنید. طراحی سایت وردپرسی در تبریز رشد بسیار بالایی داشته است. به قدری که به راحتی می‌توانید برای سایت وردپرسی خود یک ادمین وردپرس حرفه‌ای استخدام کنید.

ساخت سایت وردپرسی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که بسیاری از ابزارهای کاربردی از جمله درگاه پرداخت و… هماهنگی بالایی با وردپرس دارند و شما به راحتی می‌توانید با کم‌ترین هزینه سایت خود را به سرویس مختلف متصل کنید.

به بیان ساده، وردپرس ابزار مدیریت سایت شماست. تمام متقاضیان طراحی سایت وردپرسی در تبریز و شهرستان‌های اطراف مثل مرند، آذرشهر و … می‌توانند با هزینه‌ی کم یک سایت قدرتمند داشته باشند. چرا که مجموعه‌های قدرتمندی هستند که طراحی سایت وردپرسی در تبریز با بالاترین استانداردها انجام می‌دهند.

آیا سایت وردپرسی مناسب من است؟

تقریباً هر قابلیتی را می‌توان با استفاده از وردپرس اجرا کرد. اما وب‌سایت‌هایی که درخواست بالایی از سرور دارند مانند سایت‌های غیر فروشگاهی که لازم است چندین اطلاعات را از سرورهای خارجی دریافت کنند یا سایت‌هایی که نیاز به عملیات پیچیده دارند بهتر است که فقط فرایند تست و بررسی بازار را با وردپرس انجام دهند و فاز عملیاتی را با ابزارهای تخصصی اجرا کنند.

طراحی سایت وردپرسی در مرحله‌ی اوّل می‌تواند هزینه‌های شما را به شدت کاهش دهد تا شما فرایند‌های کسب‌وکار خود را راستی آزمایی کنید. بعد از تثبیت فرایندها می‌تواند از ابزارهای تخصصی مثل react، laravel و… استفاده کنید که هزینه راه‌اندازی آن‌ها حدوداً 3 برابر بیشتر از یک سایت وردپرسی مشابه است.

همچنین یک سایت وردپرسی حداکثر ظرف مدت 1 ماه قابل بهره برداری است. امّا سایر موارد زمانی معادل 3 تا 5 برابر یک سایت وردپرس برای راه‌اندازی نیاز دارند. از این رو طراحی سایت وردپرسی در تبریز برای شما بصرفه‌تر خواهد بود

طراحی سایت املاک در تبریز

طراحی سایت املاک در تبریز

حوزهٔ املاک یکی از پرسودترین حوزه‌ها در سراسر ایران است. از این رو طراحی سایت در تبریز به یکی از پرمتقاضی‌ترین درخواست‌ها تبدیل شده است. یک از معروف‌ترین مجموعه‌های املاک در آذربایجان شرقی، سامانهٔ ملک تبریز است. این مجموعه با تمرکز ویژه روی خریدوفروش ملک در شهرستان تبریز توانسته بخش بزرگی از بازار املاک را به خود جلب کند.

با طراحی سایت املاک در تبریز به راحتی می‌توانید وارد صفحه‌ی اوّل گوگل شوید چرا که بسیاری از سایت‌های حوزه املاک در تبریز به صورت استاندارد محتوا سازی نشده‌اند، شما می‌توانید با ساخت محتوای استاندارد به راحتی به رتبه‌های اوّل گوگل دست یابید.

طراحی سایت املاک در تبریز یکی از بهترین ایده‌ها برای افزایش معاملات است. کافی است سایت خود را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی کنید و با صرف هزینهٔ ماهانه 100،000 در تبلیغات کلیکی 100 ها بازدیدکننده را به سایت خود هدایت کنید.

اگر فقط 100 نفر وارد سایت شما شوند و در بدترین حالت فقط یک نفر مشتری شما شود، تمام هزینه‌های سایت یک‌شبه باز خواهد گشت. این عالی نیست؟ پس قبل از رقیبانتان درخواست طراحی سایت املاک در تبریز را در سایت همتاکالج ثبت کنید.

طراحی سایت پزشکی در تبریز

داشتن یک سایت حرفه‌ای امروزه به بدیهی‌ترین بخش هر کسب‌وکار تبدیل شده است. کافی است که شما به‌عنوان یک پزشک یا کلینیک تخصصی، تخصص خود را به‌صورت کامل توضیح دهید و با نوشتن مقالات آموزشی برنامه‌ریزی‌شده در سایت، کاربران را از طریق گوگل به سایت خود هدایت کنید.

در این مرحله کافی است در قبل یک مشاورهٔ رایگان، فایل PDF رایگان، یک ویدئو آموزشی و… اطلاعات تماس بازدیدکننده‌ها را دریافت کند و این اطلاعات تماس را به سیستم ارتباط خودکار سایتتان وصل کنید تا با ارسال پیام‌های هدفمند بازدیدکننده‌ها را به مطب یا کلینیک خود هدایت کنید.

همچنین می‌توانید اطلاعات تماس، آدرس و… مجموعهٔ خود در گوگل قرار دهد تا کاربران با جستجوی نام شما در گوگل شما را پیدا کنند. با استفاده از طراحی سایت، در تبریز بدرخشید!

بخش‌های اصلی یک سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی در تبریز
مقالات پزشکی برای جذب بازدید کننده

زمانی که کاربران با یک مشکل موجه می‌شوند، ابتدا در گوگل سرچ می‌کنند. اگر محتوای شما را ببینند می‌توانید در قبال یک جلسه مشاوره رایگان، آنان را به مطب خود بیاورید.

سایت برای خدمات پزشکی تبریز
تخصص پزشک‌ها

بسیاری از بیمارها برای حل مشکلات خود عبارتی مثل «متخصص قلب در تبریز» را سرچ می‌کنند. تا از خدمات پزشکی شما استفاده کنند.

معرفی پزشکان برای بهبود سئو سایت پزشکی
اطلاعات مطب و...

توضیح کامل اطلاعات مطب و بیمارستان‌ها باعث سرازیر شدن افزاد بیشتر به بخش شما می‌شود. چرا که ممکن است افراد عبارت «بیمارستان‌های طرف قرارداد نیروهای مسلح را جستجو کنند»

نوبت دهی خودکار در سایت پزشکی تبریز
نوبت دهی خودکار

یکی از قابلیت‌هایی که می‌توانید در طراحی سایت پزشکی درخواست کنید، سیستم نوبت دهی خودکار است تا بیماران بدون تماس با پرستاران و منشی شما نوبت خود را ثبت کنند.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت شامل معیارهای متفاوتی است که برای اعلام قطعی آن لازم است که شما مستقیماً با کارشناس همتاکالج در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت شرایط و هزینه‌های خدمت شما اعلام شود. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09199614959

امکانات سایت شما

  • سرویس فروشگاهی
  • درگاه پرداخت
  • مدیریت محصولات در دسته‌های و هشتگ‌های مختلف
  • محصولات متغییر با قابلیت انتخاب رنگ، سایز و...
  • مدیریت تخفیفات
  • سرویس توربوسِل همتا برای افزایش مبلغ هر فاکتور 2 تا 5 برابر
  • قیمت گذاری متغییر برای هر کاربر
  • چند فروشندگی
  • چندیدن سطح کاربری برای مدیریت افراد مختلف
  • کیف پول - شارژ کیف پول و خرید از کیف پول
  • حق اشتراک ماهانه، سالانه و...
  • سرور قدرتمند اروپایی - آلمان یا فرانسه
  • طراحی اختصاصی در موبایل، تپلت و کامپیوتر
  • گارانتی امنیتی
  • پروتوکل امنیت پرداخت SSL
  • قرارگیری در گوگل
  • بهینه سازی اختصاصی برای گوگل
  • بهینه سازی سرعت - باز شدن سایت زیر 3 ثانیه و کم‌تر از آن
  • استفاده از قالب استاندارد و اروجینال
  • استفاده از افزونه‌های فعال و کرک نشده
  • پنل پیامکی کاملاً رایگان به ارزش نیم میلیون تومان
  • ساخت اسلایدر نامحدود در سایت
  • پشتیبانی 100 درصد رایگان و بی قید و شرط
  • قابلیت ارتقا و توسعه در آینده
  • قابلیت اتصال نرم‌افزار android و IOS و وب‌اپ اختصاصی
  • آموزش حرفه‌ای به شما برای مدیریت بهتر سایت
  • استفاده از صفحه‌ساز کاملاً استاندارد برای طراحی صفحات سایت توسط خودتان

تمام وب‌سایت‌هایی که در همتاکالج طراحی می‌شوند دارای سرویس پشتیبانی رایگان می‌باشند. در مدت پشتیبانی هر درخواستی که شما داشته باشید، توسط تیم پشتیبانی به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

وب‌سایت‌هایی که به صورت اختصاصی در همتاکالج طراحی شده‌اند می‌توانند از طریق شماره تلفنی که در اختیارشان قرار می‌گیرد با کارشناس پشتیبان خود تماس بگیرند و یا از طریق واتس‌اپ با کارشناس در ارتباط باشند.

سایر افراد برای درخواست پشتیبانی می‌توانند به صفحه‌ی پشتیبان وردپرس یا همان همتا ساپورت مراجعه نمایند و درخواست خود را اعلام کنند تا تیم پشتیبانی بعد از بررسی درخواست شما نتیجه را تقدیم حضورتان کند

سوالات متداول طراحر سایت در تبریز

  1. مشاوره رایگان با تیم همتاکالج
    • مشاوره رایگان طراحی سایت در تبریز
    • مشاوره رایگان طراحی سایت به‌صورت تلفنی و آنلاین
  2. بررسی قرارداد همتاکالج
  3. تأیید و امضای قرارداد
  4. آغاز پروژه
  5. تحویل و آموزش سایت برای شما

سایت مانند یک فروشگاه مجلل در دل یک کویر خالی از سکنه است. برای این که در این فروشگاه فروش ایجاد شود لازم است که با داشتن مارکتینگ کاربران را به سمت این فروشگاه هدایت کنید تا کاربران محصولات شما را ببیند. به این اقدام ایجاد ترافیک می‌گویند.

برای ایجاد ترافیک می‌توانید از 3 ابزار استفاده کنید

  1. شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام
  2. سئو یا حضور در رتبه‌های اول گوگل
  3. تبلیغات و برندسازی

فعالیت شبکه‌های اجتماعی عموماً هزینه بازاریابی کم‌تری را برای شما ایجاد می‌کند و در مواردی که رقبای شما در گوگل زیاد و ثروتمند هستند بهتر است تمرکز خود را روی رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب جذب کنید.

برای این که بتوانید در رتبه‌های اوّل گوگل قرار بگیرید لازم است که یک کلمه درست را انتخاب کنید و برای آن یک صفحهٔ اختصاصی بسازید تا کاربران با جستجوی آن وارد سایت شما شوند در این زمان لازم است که از کاربران درخواست کنید تا اطلاعات تماس‌شان را به شما بدهند، مثل ایمیل، شماره موبایل، آی‌دی پیج و… تا شما اطلاعات تماس را در سرویس‌های ارتباط خودکار سایت خود قرار دهید.

ازاین‌پس سایت شما با ارسال پیام‌های یادآوری، تخفیف و… کاربران را دوباره به سایت هدایت می‌کند تا در نهایت اولین فروش ایجاد کند.

تبلیغات یکی از بهترین روش‌های ایجاد ترافیک است، این روش دردسرهای رقابت در گوگل را حذف می‌کند، نیازی به تولید محتوا ندارد،نیازی به پیج اینستا نیست و… . این روش فقط و فقط به پول و دانش کافی در زمینه تبلیغات نیاز دارد.

مدتی است که بازار طراحی سایت در تبریز رونق فراوانی گرفته است و نیاز مشاغل به داشتن یک وب‌سایت افزایش‌یافته است.

مخاطبین با انگیزه‌های مختلف اقدام به ساخت وب‌سایت می‌کنند. یک از مهم‌ترین دلایل آن، ارتباط 24 ساعته مشتریان با کسب‌وکار است. به طور مثال شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته محصولات خود را بفروشید. یا برخی از خدمات خود مثل آموزش و… شبانه‌روزی ارائه دهید.

بر اساس آمار سازمان ملی آمار ایران، نزدیک به 60 درصد کل خرید‌های اینترنتی بین ساعات 12 الی 2 شب انجام می‌شود. اگر شما یک سیستم فروش خودکار مثل وب‌سایت نداشته باشید، قطعاً بخش عمده‌ای از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

بیش‌از نیمی‌از افراد (در تهران بیش از 70 درصد و در شهرهای کوچک نزدیک به 40 درصد) در زمان رویارویی با یک مشکل حداقل یک‌بار در گوگل راه‌حل را جستجو می‌کنند. اگر خدماتی دارید که نیازهای کاربران بر طرف می‌کند داشتن سایت برای شما بسیار مفید است چرا که می‌توانید به گروه جدیدی از مشتریان دسترسی داشته باشید.

نزدیک به 55 درصد افراد که تا کنون از خدمات شما استفاده نکرده‌اند اما بر اساس تبلیغات با برند شما آشنا شده‌اند در اولین گام اطلاعات تماس شما را در گوگل جستجو می‌کنند. به طور مثال اگر پزشک، سالن زیبایی، رستوران، مرکز خرید، کافه، عمده‌فروش و… هستید داشتن یک سایت برای شما لازم است چرا که مشتریان سریع‌تر و راحت‌تر به شما می‌رسند.

این سؤالی است که عموماً مشتریان از ما می‌پرسند. این که آیا توان مدیریت سایت را دارند یا نه. در پاسخ به این سؤال باید بگویم اگر جواب شما به دو پرسش زیر مثبت است باشد قطعاً می‌توانید سایت خود را، خودتان مدیریت کنید در غیر این صورت لازم است فردی را برای این کار استخدام کنید.

سؤال اوّل: آیا شما توان مطالعه و فهم متن فارسی را دارید؟

سؤال دوّم: آیا می‌توانید در نرم‌افزار واتس‌اپ پیام‌های ورودی را بخوانید و به دوستان خود پیام ارسال کنید؟

شاید دو سؤال بالا کمی مسخره به نظر برسد، امّا بسیاری از متقاضیان سایت، سوال دوم را منفی پاسخ می‌دهند. هر چند بعدها با استفاده از چک‌لیست مدیریت سایت وردپرس که توسط همتاکالج در اختیارشان قرار می‌گیرد می‌توانند سایت را مدیریت کنند امّا بازهم پیشنهاد ما به آنان استخدادم یک نیروی تازه و جوان است.

برای داشتن یک سایت لازم که شما حداقل یک کامپیوتر متصل به اینترنت که بدون مشکل نرم‌افزار Google Chrome را اجرا می‌کند داشته باشید. اما داشتن یک لپ‌تاپ با ویندوز 10 و حداقل رم 8 GB و پردازندهٔ intel core-i5 QH با صفحه‌نمایش 15- اینچ FHD می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

پیشنهاد می‌کنم که قبل از تهیه لپ‌تاپ مقالهٔ «لپ تاپ مناسب طراحی سایت»  را در همتامگ مجله تخصصی طراحی سایت مطالعه کنید.

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت در گام اوّل به هیچ مجوزی نیاز ندارید و بدون مجوز می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

 

اگر بخواهید یک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود داشته باشید لازم است که بعد از طراحی سایت‌تان اطلاعات خود را در سایت «ای‌نماد» وارد کنید و بعد از آن پروندهٔ مالیاتی خود را در آدرس https://my.tax.gov.ir  تکمیل کنید. (با تکمیل این پرونده هیچ مشکل مالیاتی برای شما ایجاد نمی‌شود)

با پرکردن پروندهٔ مالیاتی هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد و شما مشمول مالیات نمی‌شوید امّا این قانون در حال حاضر به این صورت است. ممکن است در آینده شرایط آن تغییر کند. ازاین‌رو بهتر است در پرکردن این پرونده از یک کارشناس مالیات کمک بگیرید اما هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد.

بله. هیچ یک از مجوزها، نمادها و… که در طراحی سایت لازم دارید تداخلی با وضعیت سربازی ندارد. اگر به دلایلی مثل غیبت، سرباز فراری و… امکان بازکردن حساب بانکی ندارید می‌توانید از درگاه‌های پرداخت واسط استفاده کنید.

خیر. در طراحی سایت هیچ مرحله‌ای وجود ندارد که نیاز به اجازه شوهر برای بانوان باشد. علاوه بر این مؤسسه‌هایی بسیاری وجود دارند که از اشتغال بانوان در دنیای اینترنت حمایت می‌کنند.

خیر. یکی از ویژگی‌های بارز کسب‌وکارهای آنلاین این است که برای ساخت آن نیاز به تهیهٔ مجوزهای گوناگون ندارید و به‌راحتی می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

آدرس: آذربایچان شرقی، تبریز – چهارراه منصور، مجتمع اطلس طبقه 1، واحد 8.
شماره تماس دفتر: 04133351006 
شماره موبایل مدیر سایت: 09199614959 (امین عظیم‌آبادی)
کد پستی: 5163755319