نقش مهم طراحی سایت در دنیای لباس عروس، ابزاری اقدامی که برند مزون شما را چند لول ارتقا می‌دهد

خانه » همتامگ » همتامگ » نقش مهم طراحی سایت در دنیای لباس عروس، ابزاری اقدامی که برند مزون شما را چند لول ارتقا می‌دهد
طراحی سایت برای مزون لباس عروس
لیست محتوا صفحه

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که می‌تواند با طراحی سایت برای مزون لباس عروس خالق رؤیای شیرین یک دختر باشید؟ داشتن یک مزون آنلاین بسیار کم‌هزینه‌تر و پرسودتر از یک مزون حضوری است. ما با طراحی سایت در تبریز و سراسر ایران مزون شما را به اندازۀ یک کشور وسیع می‌کنیم.

آغاز یک زندگی جدید به همراه زیبایی و شکوه آن از برپایی یک عروسی سرچشمه می‌گیرد. انتخاب لباس عروس، یکی از مهم‌ترین تصمیمات در این تجربۀ شگفت‌آور است. اما یک دختر خوش‌ذوق از ابتدای دلبستگی به فکر به واقعیت تبدیل‌کردن این رؤیای شیرین است. جایگاه شما به‌عنوان یک مزون در کجای این پازل پر سود قرارداد؟

صنعت لباس عروس یکی از صنایع با حاشیه سود بالا است؛ اما اگر تعداد مشتریان شما کم باشد این حاشیه سود پاسخ‌گوی نیازهای شما نخواهد بود. بعد از نوشتن مقاله طراحی سایت برای فروشگاه کفش که با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد به فکر نوشتن مقاله طراحی سایت برای مزون لباس عروس افتادیم. اگر شما هم به فکر ساخت یک مزون به بزرگی وسعت ایران هستید تا انتهای این مقاله همراه ما در همتاکالج باشید.

بررسی چرخه فروش لباس عروس

طراحی سایت برای فروش آنلاین لباس عروس

طراحی سایت برای مزون لباس عروس چه اثری روی کسب‌وکار شما دارد؟ برای پاسخ به این سؤال بیاید رفتار مشتری را قبل از خرید لباس عروس بررسی کنیم.

عروسی یک شب است، اما فرایند برپایی آن ممکنه است از ۵ ماه قبل شروع شود. رزور تالار، چاپ کار دعوت، گروه موسیقی، برنامه ریزی و غیره یک شبه انجام نمی‌شود. اما نکتۀ مهم این قضیه این است که یک دختر از دوران کودکی خود به فکر مدل لباس عروس است. پس شما می‌توانید با یک برنامه درازمدت صف‌های مشتریان را در درب مزون خود تضمین کنید این اقدام نوعی برندسازی است. یک برندسازی تضمینی ولی بلند مدت.

اجازه دهید فرایند انتخاب لباس عروس را کوتاه‌تر کنیم؛ یعنی از جایی شروع کنیم که زمزمه‌های تاریخ عروسی بین زوجین برپا می‌شود. شاید روزهای اول کسی به فکر گرفتن لباس عروس نباشد؛ اما عروس و معمولاً خواهر عروس به دنبال ژورنال‌ها و مجله‌های لباس عروس هستند پس داشتن یک مجله آنلاین می‌تواند کاربران را به سمت شما هدایت کنند. بیایید ساختار یک کمپین فروش لباس عروس را بررسی کنیم.

ساخت کمپین تبلیغاتی فروش لباس عروس (چگونه لباس عروس را آنلاین بفروشیم؟)

بر اساس زمان‌بندی بالا یکی از ساده‌ترین کمپین‌های قابل‌اجرا به‌صورت زیر است که از ۵ ماه قبل از تاریخ عروسی مخاطبتان باید اجرا کنید.

  1. شما باید یک بخش گالری در سایت خود ایجاد کنید و جذاب‌ترین تصاویر ممکن را در این بخش قرار دهد. بهتر است مثل یک مجله و ژورنال باشد و به‌صورت مستمر آپدیت شود تا:
    1. پویایی سایت شما حفظ شود.
    2. کاربران به‌صورت منظم وارد سایت شوند.
    3. اعتماد آن‌ها نسبت به شما بیشتر شود.
    4. از شما نکات جدید را بیاموزند.
  2.  در گام بعدی باید سایت خود را به یک رسانه جذب مشتری متصل کنید. رسانه‌ای که به‌صورت مستمر کاربر جدید را به سایتتان هدایت مثل پلتفرم‌های تبلیغاتی، قراردادن بنر در سایت‌های پربازدید، اینستاگرام، گوگل و امثال آن.
  3. بعد از هدایت کاربران به سایت نباید آن‌ها رها کنید باید از آن‌های بخواهید که ایمیل، شماره موبایل و تاریخ تقریبی عروسی را به شما دهند. قطعاً بخش زیادی از کاربران در قبال دادن چنین اطلاعاتی مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید با دادن یک پیشنهاد شگفت‌انگیز (که ما به آن رشوۀ تبلیغاتی می‌گوییم) کاربران را تشویق به دادن اطلاعات کنید این رشوه می‌تواند به‌صورت زیر باشد:
    1. لیستی از جدیدترین لباس عروس‌ها را به‌صورت مستمر به ایمیل کاربران ارسال کنید.
    2. یک فایل ویدئو راهنمای خرید لباس عروس را بسازید و به کاربران هدیه دهید.
    3. ویدئو اشتباهات رایج در تهیه لباس عروس برای کسانی که استرس برنامه‌ریزی روز عروسی دارند بسیار جذاب است.
    4. تمام چالش‌هایی که یک عروس ممکن است با لباس عروس خود داشته باشد.
    5.  و یا هر محتوایی که می‌تواند دغدغۀ نوعروسان را کم کنید ارزش دادن ایمیل و تاریخ تقریبی عروسی را داشته باشد.
      آنجایی که کاربر شما در حال حاضر در مرحله بررسی پیش از خرید است چنین محتواهایی می‌تواند برای او جذاب باشد تا اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار دهد.
  4. حال شما تاریخ تقریبی عروسی و اطلاعات تماس کاربر را دارید، اکنون می‌توانی با انتقال اطلاعات تماس به سرویس‌های پیام‌رسان خودکار (مثل سرویس‌های ایمیل مارکتینگ) و ساخت یک کمپین حرفه‌ای معرفی محصولات کاربر را وارد چرخه فروش کنید. چرخه‌ای که با کم‌ترین هزینه بیشترین سود را برای شما دارد.

این کمپین ۴ مرحله‌ای بارها و بارها توسط مجموعه‌های کوچک و بزرگ اجرا شده است و ما به دفعات شاهد پیروزی این کمپین بوده‌ایم پس با خیال راحت تبلیغات سایت خود را آغاز کنید.

طراحی سایت برای مزون لباس عروس چه مزیتی دارد؟

۱. دسترسی سریع و آسان مشتریان، به مزون آنلاین شما:

بعد از طراحی سایت برای مزون لباس عروس خود، کاربران شما می‌توانند با واردکردن آدرس اینترنتی سایتتان و یا کلیک روی لینک وارد گالری شما شوند. مزیتی که وب‌سایت نسبت به پیج اینستاگرام دارد این است که به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را دسته‌بندی کنید تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتر به لباس مدنظر خودشان دسترسی داشته باشند.

تمامی قیمت‌ها بروز هستند و نیازی نیست مدام از ادمین قیمت را بررسی کنند. همین‌طور می‌توانید تعداد نامحدود تصویر را به گالری اضافه کنید.
اطلاعات دقیق لباس مثل اندازه سایزبندی جزئیات و… به‌راحتی در قابل یک جدول در دسترس خواهد بود.

۲. دسترسی سریع و آسان شما، به مشتریان و کاربران:

بعد از طراحی سایت شما می‌توانید اطلاعات تمامی مشتریان خود را در یک سیستم مدیریت مشتریان (CRM با طراحی سایت در همتاکالج سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت رایگان عرضه می‌شود)  ثبت کنید تا به‌راحتی از هرجای جهان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با دادن رشوۀ تبلیغاتی که قبل‌تر در بارۀ آن حرف زدیم اطلاعات تماس کاربران را دریافت کنید و با دادن پیام‌های هدفمند کاربران را به مشتری تبدیل کنید.

۳. نمایش محصولات:

ابزار مدیرت محصولات که در سایت شما نصب خواهیم کرد می‌تواند به کامل‌ترین شکل ممکن تمامی محصولات را با بالاترین جزئیات نمایش دهد و کاربران با چند کلیک ساده محصولات را خریداری کنند.

۴. نمایش نظرات کاربران:

به سایت دیجی‌کالا که بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران است توجه کرده‌اید؟ بعد از معرفی کوتاه محصول، نظرات کاربران را نمایش می‌دهد و بعد از آن توضیحات محصول را قرارداد است. این اقدام دیجی‌کالا اهمیت نظرات کاربران را در زمان خرید نمایش می‌دهد.
شما می‌توانید در سایت نظرات کاربران قبل ارسال بررسی، ویرایش و سپس منتشر کنید تا نظرات مطابق با خواستۀ شما منتشر شود.

۵. تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین یکی از ارزان‌ترین و پربازدیدترین روش‌های تبلیغاتی است. با داشتن یک رسانه آنلاین مثل سایت یا پیج اینستاگرام می‌توانید از جادوی تبلیغات آنلاین بهره‌مند شوید. مزیتی که سایت نسبت به پیج اینستاگرام دارد قابلیت آنالیز دقیق کاربران و ایجاد کمپین‌های حرفه‌ای است.

۶. افزایش اعتبار حرفه‌ای مزون:

طراحی سایت برای مزون لباس عروس می‌توان تمایز شما با رقیبان را به رخ مشتریان بکشاند، و اعتبار شما را نزد مخاطبین افزایش دهد.

قبل از طراحی سایت مزون لباس عروس به این نکات توجه کنید

طراحی هوم‌پیج سایت

سبک و سیاق سایت شما باید متناسب باهویت بصری مزونتان باشد. هویت بصری استانداردهای دیزاین بیزینس شماست. با داشتن هویت بصری بیزینس شما در همه‌جا یک‌پارچه خواهد. نوع چیدمان رنگ‌ها جایگاه المان فونت، سایزها و تمام المان‌هایی که کاربران آن را مشاهده می‌کنند.

نمونه کارها

داشتن بخش نمونه کارها می‌تواند جایگاه شما را نزد رقبا افزایش دهد؛ ازاین‌رو این قسمت را از محصولات جدا کنید تا یک بخش مجزا برای نمایش تمامی هنر شما در سایت وجود داشته باشد تا هر لباس را به‌صورت جداگانه به همراه جزئیات نمایش دهید.

گالری محصولات

به‌عنوان مالک یک مزون آنلاین، گالری تصاویر برای شما یک نیاز اساسی است که بتوانید تمام محصولات را مانند پیج اینستاگرام در سایت نمایش دهد. وجود گالری باعث می‌شود که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند در این حالت می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

گالری تصاویر شما حتماً باید در هوم‌پیج سایت وجود داشته باشد همین‌طور لینک مشاهدۀ همۀ گالری باید همیشه در دسترس همۀ کاربران باشد.

دسته‌بندی محصولات

در طراحی سایت برای مزون لباس عروسی قابلیت دسته‌بندی محصولات می‌توانید کاربران را در رسیدن به لباس مدنظرشان راهنمایی کند. این قابلیت میزان تماس‌ها و سؤالات تکراری را به‌شدت کاهش می‌دهد. دسته‌بندی لباس عروسی را طوری در سایت خود قرار دهید تا کاربران بتوانند بر اساس نیازشان محصولات را دسته‌بندی کنند.

مجلۀ مد و فشن

داشتن مجلۀ مد و فشن باعث جلب کاربران بیشتر به سایت شما می‌شود. در این بخش می‌توانید در خصوص روند مد و فشن در حوزه لباس عروس به‌صورت مستمر محتوا تولید کنید تا کاربران وارد سایت شما شوند و مدام به سایت شما سر بزنند. یکی از معروف‌ترین مجله‌های مد جهان مجله vogue 

جمع‌بندی نهایی

در پایان اگر به دنبال توسعه مزون خود هستید یا قصد دارید روی بندسازی خود کارکنید داشتن یک سایت برای شما بسیار مفید است. اما اگر یک مزون کوچک هستید نیازی به داشتن سایت با امکانات بالا نیسید یک سایت معمولی و ارزان می‌توانید تمامی نیازهای شما را رفع کند در این صورت می‌توانید بجای پرداخت هزینه‌های گزاف طراحی سایت، با طراحی سایت ارزان برای مزون عروسی خود مبلغ باقی ماند را صرف تبلیغات کنید. اما اگر یک مجموعه بزرگ هستید و قصد دارید که یک برندسازی فوق حرفه‌ای داشته باشید می‌توانید در کنار طراحی سایت اقدام به برندسازی، طراحی هویت بصری، طراحی لوگو، مدیریت پیج اینستاگرام و سایر خدماتی که باعث اعتبار بخشیدن به کسب‌وکار شما می‌شود. اگر نیاز به مشاوره رایگان برای طراحی سایت دارید همین الآن با همکاران ما در همتاکالج تماس بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا