مدیرت پیج اینستاگرام در تبریز

خانه » همتامگ » برندینگ و مارکتینگ » اینستاگرام » مدیرت پیج اینستاگرام در تبریز
ادمینی اینستاگرام در تبریز
لیست محتوا صفحه

در بین تمام استراتژی‌های مارکتینگ، واژۀ اینستاگرام مانند یک وِرد جادویی و قوت دهندۀ تمامی پلن‌های مارکتینگ است. در این مقاله می‌خواهیم فرایند استخدام ادمین اینستاگرامی در تبریز را بررسی کنیم؛ اما قبل از آن بیایید به برخی موارد مهم‌تر بپردازیم.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

ادمین اینستاگرام به زبان ساده، فردی است که یک پیج تجاری اینستاگرام را مدیریت می‌کند؛ اما پیج‌های تجاری معمولاً بیش از یک ادمین دارند که هر ادمین به طور تخصصی روی یک زمینه کار می‌کنید تا یک پیج منسجم بتواند به بهترین روش ممکن به فعالیت خود ادامه دهد. برخی از وظایف ادمین اینستاگرام شامل موارد زیر است.

  1. انتشار محتوا بر اساس زمان‌بندی از پیش تعیین شده.
  2.  پاسخ به کامنت‌ها.
  3. کامت مارکتینگ: برقراری تعامل با سایر پیج هم حوزه.
  4. هشتگ‌گذاری حرفه‌ای در اینستاگرام.
  5. استوری روزانه.
  6. پاسخ به دایرکت‌ها.
  7. قراردادن پیج در الگوریتم اینستاگرام.
  8. تبادل.
  9. تبلیغات.
  10. تولید محتوا.
  11. افزایش بازدید محتوا.
  12. افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها.
  13. امنیت پیج.

موارد فوق بر اساس نیاز هر کسب‌وکار قابل‌تغییر است؛ اما وظیفه اصلی ادمین پیج اینستاگرام ایجاد تعامل با کاربران برای افزایش بازدید و بهره‌بری محتوای منتشر شده است. استفاده از خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید در نحوه تعامل و تولید محتوا یکی از موارد اثربخش در رشد پیج است.

افزایش فالوور اینستاگرام در تبریز

بالابودن تعداد فالوورهای اینستاگرام خواسته هر کارفرمایی از استخدام ادمین ادمین اینستاگرام در تبریز است چرا که هرچقدر تعداد فالوورهای اینستاگرام شما افزایش یابد میزان فروش نیز متناسب با آن افزایش می‌باید؛ اما سؤال اصلی اینجاست که برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام چه اقدامی باید انجام دهم؟

برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام چه اقدامی باید انجام دهم؟

به‌طورکلی از سه روش می‌توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

افزایش ارگانیک

کاربرانی هستند که از طریق سرویس‌های افزایش کاربر اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند مثل:

  1. اکسپلور اینستاگرام.
  2. هشتگ‌.
  3. سایر الگوریتم‌ها.
  4. پیشنهاد اینستاگرام.
  5. کامنت مارکتینگ.

افزایش پروموشون

تمامی کاربرانی که از با پرداخت هزینه پیج اینستاگرام را دنبال می‌کنند.

  1. تبلیغات اینفلوئنسری.
  2. تبادل پیج.
  3. تبلیغات اینستاگرام.
  4. جایزه و هدیه.

افزایش فیک

کاربرانی که توسط رباط‌ها و کمپین‌های اسپانسرینگ شمارا دنبال کرده‌اند.

  1.  استفاده از نرم افزاهای کاربر فیک.
  2. حضور در کمپین‌های اسپانسرینگ.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟

قطعاً افزایش فیک بدترین روش افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام است. بسیاری از افراد برای بالا نمایش‌دادن تعداد کاربران خود از این روش‌ها استفاده می‌کنند؛ چراکه افزایش فیک کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش‌های دیگر است.

افزایش فالوور فیک اینستاگرام چه آسیب‌هایی به پیج وارد می‌کند؟

انتظار صاحبان کسب‌وکارها از اینستاگرام ایجاد درآمد و برندسازی است. داشتن کاربر فیک اینستاگرام به‌مانند این است که شما در یک سال چند هزارنفری در حال سخنرانی و معرفی کسب‌وکارتان برای چندین هزار مانکن پلاستیکی هستید. با این روش حتی نمی‌توانید میزان محبوبیت خود را نمایش دهد چه برسد به برندسازی.

اما مشکل اینجا تمام نمی‌شود. یکی از ۱۰۰ ها الگوریتم اینستاگرام موضف است که میزان جذابیت پست‌ها و استوری‌هارا براساس نحوۀ تعامل کاربران بررسی کند. درصورتی که پست از نظر این الگوریتم جذاب تلقی شود مسیر رفتن به اکسپلور و حضور در هشتگ‌ها برای شما باز می‌شود. همچنین اگر این الگوریتم تشخیص دهد که پست شما جذاب نیست مانع نمایشش به فالورهای خودتان می‌شود.

اینستاگرام جذابیت پست‌ها را از کجا تشخیص می‌دهد؟

این الگوریتم بر اساس میزان تعامل ایجاد شده با معیارهای زیر جذابیت هر پست را تشخیص می‌دهد:

  1. زمان سپری شده هر کاربر برای مشاهده محتوای شما.
  2. کلیک بر روی ID و مشاهدۀ پروفایل.
  3. بازکردن سایر پست‌ها از صفحه پروفایل.
  4. ریپلای کردن کامنت کاربران توسط سایر کاربرها.
  5. اشتراک‌گذاری.
  6. ذخیره.
  7. کامنت و ریپلای.
  8. اشتراک‌گذاری.
  9. مشاهدۀ کامنت‌ها.
  10.  تعامل با ویجت‌های تعاملی.
  11.  اسکرول به عقب هر استوری.
  12. خروج از استوری.

داشتن کاربر فیک باعث می‌شود که نسبت تعامل کاربران شما کاهش یابد. یعنی اگر ۱۰۰۰ کاربر واقعی داشته باشید شاید ۸۰۰ کاربر با شما تعامل برقرار کند یعنی ۸۰%. حال اگر شما ۱۰۰۰ فالورفیک خریداری کنید ۸۰۰ فالور فعال در مقابل ۱۲۰۰ کاربر غیر فعال قرار میگیرد. یعنی تعامل شما به ۴۰% کاهش می‌یابد.

چگونه پیج اینستاگرام را بالا ببریم؟

اینستاگرام یک رسانه اشتراک ویدئو است پس از محتوایی که باعث جلب‌توجه کاربران شود و کاربران را در این پلتفرم مبهوت خود کند حمایت می‌کند این مهمترین نکته ای است که در استخدام ادمین اینستاگرام در تبریز باید به آن توجه کنید. برای بالابردن تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام در گام اول باید روی محتوای خود کنید. محتوا کلیدی‌ترین ابزار بالابردن تعداد فالوورهای پیج است. هر چقدر روی الگوریتم، هشتگ، اکسپلور و حتی تبلیغات کار کنید اگر محتوای مناسبی نداشته باشید هیچ‌گاه نمی‌توانید بازخورد مناسبی داشته باشید.

اولین گام برای افزایش فالوور اینستاگرام، طراحی ظاهر پیجتان است. ساخت هایلات، بنر جذاب برای تمامی پست‌ها، استوری‌های مستمر و طراحی محتوای پروفایل است.

گام دوم برای افزایش فالوور اینستاگرام ساخت محتوای جذاب است. محتوای جذاب از دید مشتری، نه سلیقه خودتان.

گام سوم برای افزایش فالوور اینستاگرام کپشن‌نویسی و هشتگ‌گذاری حرفه‌ای است. کپشن جذاب به همراه هشتگ حرفه‌ای می‌تواند موضوع هر پست شما را به اینستاگرام بفهماند.

گام چهار افزایش فالوور اینستاگرام ایجاد تعامل با کاربران خودتان است. با پرسیدن سؤالات چالشی در پست‌ها و استوری‌ها پاسخ سریع تمامی کامنت‌ها و دایرکت‌ها می‌تواند تعامل پیج را افزایش دهد.

گام پنجم تعامل با سایر پیچ‌های هم حوزه خودتان است. ریپلای کردن، کامنت گذاشتن، شیر استوری و… باعث می‌شود که اینستاگرام پیج شما را به کاربران رقیبتان نمایش دهد.

گام ششم افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام، تخصصی‌کردن پیجتان است. یعنی باید اکسپلور خودتان را پاک‌سازی و فقط رقبا را فالوور کنید.

گام هفتم تبادل است. تبادل با پیج‌هایی که رقیب شما نیستند؛ اما کاربران هدف شما را دارند می‌تواند سرعت رشد شما را به‌شدت افزایش دهد.

گام هشتم تبلیغات است. تبلیغات مهم‌ترین عامل افزایش تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام است. هیچ پیجی بدون تبلیغاتی نمی‌تواند رشد واقعی را تجربه کند.

گام ۹ ‌ام تکرار مستمر این چرخه ۸ مرحله‌ای است تا همیشه در رشد باشید.

برای مشاوره رایگان با پشتیبانی همتاکالج در ارتباط باشید.

لیست آگهی های استخدام ادمین اینستاگرام در جاب‌ویژن

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا