راهنمای جامع طراحی سایت برای فروشگاه کفش

خانه » همتامگ » همتامگ » راهنمای جامع طراحی سایت برای فروشگاه کفش
طراحی سایت برای فروش آنلاین کفش
لیست محتوا صفحه

در جهانی که بزرگ‌ترین فروشگاه آن (amazon یا نسخه ایرانی آن دیجی‌کالا) حتی یک مغازه کوچک ندارد و یا بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل دنیا (uber یا نسخه ایرانی آن اسنپ) حتی ۱ تاکسی هم ندارد و تمام کسب‌وکار خود را روی بستری به اسم اینترنت پیاده سازی کرده اند، چرا شما یک فروشگاه آنلاین کفش راه اندازی نمی‌کنید تا بتوانید ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته بدون وقفه و تعطیلی محصولات خود را در فروشگاهی به وسعت ایران بفروشید. ما رتبه ۱ طراحی سایت در تبریز هستیم و در کنار شماییم تا یک فروشگاه انلاین کفش بسازید.

داستان تشکیل یک امپراتوری در بازار کیف ایران!

طراحی سایت برای فروشاه کیف و کفش

حدود ۵ سال پیش یک زود جوان با فروش تمام دارایی‌ها و پس‌انداز خود وارد ریسک بزرگی شدند و یک مغازه در گوهردشت کرج (استان البرز) باز کردند. آن‌ها تمام دارایی و پس‌انداز خود را در فروشگاه کوچکشان سرمایه‌گذاری کردند تا در اسفند‌ ماه سود قابل توجه کسب کنند. اما دست برقضا ویروس کرونا باعث تعطیلی این مغازه و به خطر افتادن آینده این زوج شد.

این زوج باانگیزه، مدت‌ها فروشگاه خود را تعطیل کردند و هر روز شاهد ضرر به بار آمده به‌خاطر قرنطینه بودند. دیدن این وضعیت برای آن‌ها عذاب‌آور بود و مدام به دنبال راهی برای فرار از وضعیت اسفناک اقتصادی بودند هزینه اجاره‌خانه، مغازه و هزینه سنگین زندگی در کنار تعطیلی و بیکاری بر فشار روانی ایجاد شده از ترس این ویروس منحوس، این زوج جوان را به مرز جنون رساند. اما امید در زندگی این دو هنوز زنده بود و فکر ساختن یک آینده‌ای روشن انگیزه حرکت به جلو را در این دو تشدید می‌کرد. بعد از گذشت ۴ ماه از شروع قرنطینه تصمیم گرفتند تا از تمامی محصولات خود عکس بگیرند و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنند.

با انتشار این تصاویر در اینستاگرام، آرام‌آرام شاهد به فروش‌رفتن محصولات شدند. تا این که اکنون لقب بزرگ‌ترین فروشگاه کیف ایران را یدک می‌کشند. فروش روزانه ۱،۰۰۰ عدد کیف امری نیست که در یک فروشکاه حضوری انتفاق بیوفتد. برای رسیدن به همچین عددی لازم است که یک فروشگاه به بزرگی ایران وجود داشته باشد تا بتواند ماهانه ۳۰,۰۰۰ مشتری را راضی نگه دارد. اینترنت جادویی است که این رویا را برای شماهم فراهم می‌کند. اما چگونه؟

اینترنت چه کمکی به فروش آنلاین کفش می‌کند؟

اینترنت، بزرگ‌ترین معجزه عصر حاضر است. جادویی که به کمک آن می‌توانید فروشگاه خود را در ابعاد یک موبایل به کف دستان مشتری خود منتقل کنید. هر موبایل می‌تواند یک فروشنده حرفه‌ای برای شما باشد. انگار به کمک اینترنت ۶۷ میلیون فروشندۀ بدون مزد استخدام کرده‌اید و در هر شهر و هر روستا نماینده فروش اختصاصی دارید. چه چیزی بهتر از این را سراغ دارید؟

چگونه می‌توانیم یک فروشگاه آنلاین کفش راه‌اندازی کنیم؟

به‌طورکلی اگر بخواهید یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید به ۳ ابزار نیاز دارید:

  1. محصولی که مخاطب شما را شگفت زده می کند.
  2. رسانه‌ای که مخاطب را به فروشگاه شما می‌رساند.
  3. سامانه فروش خودکاری که همیشه در دسرس است.
ویژگی محصولاتی که در اینترنت طرفدار دارند چیست؟

اگر در پی پیداکردن محصول هستید دو مورد از رازهای اسرارآمیز کسب‌وکار اینترنتی که باعث رشد بیزینس شما می‌شود، کیفت بالای محصولات در کنار قیمت پایین است. با رعایت این دو نکته می‌توانید یک محصول درجه ۱ را به مشتری خود بفروشید که باعث شگفت زده شدن آن ها شود و شما را به دوستان و آشنایاین خود معرفی کند و دوباره به شما سربزند.

یک رسانه خوب برای فروش آنلاین کفش چه ویژگیی دارد؟

یک رسانۀ خوب که بتواند کسب‌وکار شما را تبدیل به یک سرویس فروش تمام‌عیار کنید دو ویژگی مهم دارد:

  1. تعداد کاربرات بالا و همیشه رو به رشد باشد.
  2. کاربران پرشور و به شما اعتماد داشته باشند.

اگر بتوانید چنین رسانه ایجاد کنید ستون‌های اصلی کسب‌وکار اینترنتی را ساخته‌اید.

سامانه فروش خودکار همیشه در دسترس

اما آخرین گام برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی کفش داشتن یک فروشندۀ حرفه‌ای است. فروشنده‌ای که بتواند در لحظه به سؤال ۱۰ ها مشتری پرشور شما پاسخ دهد، سفارشات را ثبت، موجودی محصولات را کنترول کند، هزینه را بدون دادن تخفیف بگیرد و به حساب بانکی شما منتقل کند.

چنین فروشنده‌ای که ۲۴ ساعته کار کند چقدر حقوق می‌گیرد؟ برای ثبت روزانه ۱.۰۰۰ سفارش به استخدادم چند فروشنده نیاز دارید؟ کدارم فروشنده می‌تواند ساعت ۲ بامداد بیدار باشد و سفارش شما ثبت کند تا شما پول دارتر شوید؟

تفاوت داشتن فروشگاه اینستاگرامی و وب سایت

اگر در پاییز ۱۴۰۲ حقوق ۹،۰۰۰،۰۰۰ تومان را برای هر فروشنده در نظر بگیرید برای این که بتوانید ۱،۰۰۰ سفارش را ثبت کنید لازم است که شما ۲۰ فروشنده داشته باشید. در این صورت با ضرت و تقسیم کردن این عدد متوجه می‌شوید که بخش بزرگی از درآمد خود را باید برای نیروی انسانی خرج کنید.

به طور متوسط در یک پیج اینستاگرامی که ۵۰،۰۰۰ کاربر دارد روزانه ۴۰ الی ۶۰ فروش می‌توانید ثبت کنید. برای ثبت این این سفارشان شما به ۲ ادمین نیاز دارید که بتواند در کنار پاسخ به سوالات تکراری کاربران سفارشات را دریافت، موجودی را کاهش، پرداخت را بررسی و سفارش را ثبت کند. در این صورت شما هرماه ۱۸ میلیون تومان حقوق خواهید داد که در سال چیزی در حدود ۲۱۶ میلیون تومان هزینه حقوق فروشنده‌ها و ادمین اینستاگرام می‌شود.

اما راه‌اندازی یک سامانه فروش خودکار یک‌دهم این هزینه را هم ندارد. با این تفاوت که یک کارمند تمام‌وقت ۲۴ ساعته است. اگر فرض کنید که هزینه طراحی سایت ۲۴ میلیون باشد، هزینه ماهیانه آن ۲ میلیون خواهد بود. کدام کارمند با این شرایط کار می کند؟

نیازمندی‌های راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کفش

قبل از طراحی سایت فروشگاه کفش بهتر است نیازمندی لازم را برای آن تعیین کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. برخی از این نیازمندی‌ها به شرح زیر است.

لپ تاپ مناسب برای طراحی سایت

 

راهنمای جامع تهیه لپ تاپ برای طراحی سایت

اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ مناسب برای طراحی سایت هستید لازم است بدانید که برای مدیریت سایت فروشگاه کفش نیازی به داشتن لپ‌تاپ حرفه‌ای نیستید و با یک موبایل هم می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید اما تهیه لپ‌تاپ انتخابی هوشمندانه‌تر است.

لپ‌تاپ شما فقط باید نرم‌افزار گوگل کروم را به‌خوبی اجرا کند. اما داشتن لپ‌تاپی که بتواند فتوشاپ و ایلستریتور را اجرا کند خالی‌ازلطف نیست.

لپ‌تاپ مناسب برای مدیرت سایت کفش حداقل بدید دارای امکانات زیر باشد:
  • رم: حداقل ۴ گیگ – مقدار توسیه شده ۸ و بیش از آن
  • پردازنده: Intel core I 5 نسل ۶ یا Intel core I 3 نسل ۱۱
  • کارت گرافیک: نیازی به کارت گرافیک ندارید.
  • هارد: حداقل ۱۲۸ گیگ هارت ssd که اگر یک هارت ۲ ترابایت اکسترنال داشته باشید نور علی نور است.
  • صفحه‌نمایش: hd که چشم را اذیت نکند
  • باتری با حداقل ۲ ساعت نگه داری

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله راهنمای جامع خرید لپ‌تاپ مناسب برای طراحی سایت مراجعه کنید.

اینترنت پرسرعت

 

اینترنت مناسب برای طراحی سایت کفش

امروزه داشتن اینترنت یک امر ضروری است؛ اما داشتن یک اینترنت پرسرعت برای مدیرت سایت بسیار مهم است. شاید مودم‌های خانگی نیاز شما را رفع کند اما معمولاً مودم‌های LTE بازخورد بهتری دارند از طرفی اینترنت فیبر نوری در بسیاری از شهرهای ایران فعال شده است و رضایت بسیار بالای کاربران را در پی داشته است. استفاده از اینترنت پر سرعت می‌تواند انگیزه شمارا برای فعالیت بیشتر تقویت کند. تجربه‌ما نشان داده است که اتکا به یک منبع اینترنت ممکن است درسرساز باشد بهتر است در کنار استفاده از اینترنت ADSL2+ حتماً یک مودم LTE جیبی هم تهیه کنید تا در سفرها بتوانید کسب‌وکار خود را همراه خود ببرید.

تهیه کد مالیاتی

بدون کد مالیاتی شما نمی‌توانید درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید. دریافت کد مالیاتی کاملاً رایگان است و برای آن می‌توانید به آدرس اداره مالیات به آدرس tax.gov.ir رجوع کنید. اما پیشنهاد ما این است که برای دریافت کد مالیاتی حتماً با یک مشاور مالیاتی در ارتباط باشید چرا که اگر در ثبت کد مالیاتی دقت نکنید ممکن است مالیاتی که پرداخت خواهید کرد شما را به دردسر بی اندازد.

عکاسی خیره‌کننده از کفش‌ها

در فروشگاه‌های آنلاین کاربران با محصول شما هیچ تماسی جز تماس چشمی ندارند. ازاین‌رو عکاسی حرفه‌ای از کفش‌ها و قراردادن آن‌ها در سایت می‌تواند جذابیت کسب‌وکار شما را چندین برابر افزایش دهد و مشتریانتان را مجذوب محصولاتتان کند.

داشتن تصاویر جذاب در کنار نمایش تمامی ویژگی‌های آن می‌تواند شانس فروش محصولات را افزایش کند. ازاین‌رو اگر دانش عکاسی ندارید حتماً یا در یک دوره عکاسی از محصول شرکت کنید و یا یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند به تصاویر فروشگاه آنلاین کفش شما قدرت دهد استفاده از نورهای حرفه است. اگر در ابتدای کار هستید می‌توانید بجای هزینه‌کردن برای خرید دوربین حرفه‌ای از لایت باکس یا چادرعکاسی و یک موبایل با دوربین باکیفیت استفاده کنید.

مشاهده انواع لایت باکس و چادر عکاسی در دیجی کالا

در لینک زیر می‌توانید موبایل‌هایی که بالاترین امتیاز عکاسی را گرفته‌اند مشاهده کنید. اما بهترین انتخاب برای خرید یک موبایل با دوربین بی‌نظیر که در استفاده روزمره شما هم کاربردی باشد خرید گوشی Iphone 15 pro max است که در کنار قیمت معقول‌تر نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای کاربردهای روزمره بالایی برای شما دارد.

لیست امتیاز دوبرین موبایل

۱۰ موبایل با بهترین دوربین برای عکاسی از محصول در پاییز ۱۴۰۲ برا اساس دیکسومارک به همراه لینک خرید از دیجی‌کالا

 

مدل گوشی موبایل امتیاز دیکسومارک لینک مشاهده در دیجیکالا
Huawei P60 Pro ۱۵۶ موجود نیست
Apple iPhone 15 Pro Max ۱۵۴ موجود نیست
Apple iPhone 15 Pro ۱۵۴ موجود نیست
Oppo Find X6 Pro ۱۵۳ موجود نیست
Honor Magic5 Pro ۱۵۲ موجود نیست
Oppo Find X6 ۱۵۰ موجود نیست
Huawei Mate 50 Pro ۱۴۹ مشاهده در دیجی‌کالا
Google Pixel 7 Pro ۱۴۷ موجود نیست
Honor Magic4 Ultimate ۱۴۷ مشاهده در دیجی‌کالا
Apple iPhone 14 Pro Max ۱۴۶ مشاهده در دیجی‌کالا
کار با نرم‌افزار ویرایش تصویر مثل فوتوشاپ

آیا برای داشتن سایت کفش نیاز به یادگیری فوتوشاپ است

کار با نرم‌افزار فوتوشاپ یا نمونه‌های مشابه آن در موبایل یکی از لازمه‌های داشتن یک فروشگاه آنلاین است. با وجود این که عکاس تصاویر کفش‌های شما را به‌صورت ادیت شده تحویل می‌دهد. داشتن دانش کافی برای طراحی بنرها پوسترهای سایت و رسانه‌های اجتماعی سرعت کار شما را به‌شدت افزایش می‌دهد.

به‌عنوان مالک یک فروشگاه آنلاین کفش نیازی به یادگیری کامل فوتوشاپ ندارید یادگیری فوتوشاپ برای شما می‌تواند در مدت‌زمان ۲ ساعت کافی باشد. همین که بتوانید ابعاد تصاویر را ادیت کنید متن های جذاب خود را به تصاویر اضافه کنید و المان‌های اضافی را حذف کنید و مهم تر از همه با فایل های سایت Freepick که مرجع رسمی تمامی گرافیست‌ها است کار کنید برای شما کفایت می کند.

مراحل ساخت سایت فروش کفش

۱. خرید دامنه

اگر به فکر طراحی سایت برای فروش آنلاین کفش هستید، باید یک دامنۀ اینترنتی برای خود تهیه کنید. دامنه همان آدرس اینترنتی سایت شما است که مالکیت وب‌سایت شما را تعیین می‌کند. ازاین‌رو اگر این دامنه توسط شخص دیگری جز شما تهیه شود ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود.

چه دامنه برای فروشگاه آنلاین کفش مناسب است؟

به طور کلی دو نوع دامنه وجود دارد

  1.  دامنه ملی
  2. دامنه بین‌المللی

دامنه ملی از دو حرف تشکیل می‌شوند، مثل ir, us, uk و… که برای داشتن آن‌ها لازم است هویت آن کشور را داشته باشید. از طرفی دامنه‌های سه حرفی و بیشتر از آن دامنه‌های تجاری یا بین‌المللی هستند که می‌توان با داشتن یک ایمیل دامنه تجاری مثل com, net, org و… را ثبت کرد.

۲. بررسی امکانات موردنیاز

یکی از وظایف شما به‌عنوان مالک سایت فروشگاه کفش بررسی نیازهای لازم قبل از طراحی سایت است. فروش آنلاین کفش کمی سخت‌تر از روش‌های دیگر است چرا که عموم کاربران قبل از پازدن کفش هیچ‌‌گاه یک کفش را نمی‌خرند. پس شما باید این چالش را در سایت خود حل کنید.

یکی از مواردی که اکثر فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند قرارداد جدول راهنمای سایز است. راهنمایی که می‌تواند بر اساس اندازه پا که با خط کش اندازه‌گیری می‌شود سایز مناسبی را معرفی کند یا شاید کفش‌های شما کفش‌های برند خارجی باشند که دارای کارت گارانتی با کارت لایسنس اورجینال بودن باشد. حل‌نکردن این چالش می‌تواند برای شما دردسرساز باشد. ازاین‌رو قبل از اقدام به پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاه کفش حتماً تمامی چالش‌های احتمالی باشید.

۳. طراحی سایت

بعد از تهیه دامنه نوبت به طراحی سایت می‌رسد. روش‌های زیادی برای طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد. شما می‌توانید سایت را به‌رایگان داشته باشید و بخشی کوچکی از فروش خود را به شرکتی که پشتیبان وب‌سایت شما است پرداخت کنید. یا از یک سرویس آماده استفاده کنید و باگذشت زمان آن را ارتقا دهید یا حتی می‌توانید هسته سایت خود را به‌صورت کاملاً اختصاصی طراحی کنید.

هر کدام از این سرویس‌های مزیت‌های بخصوصی دارند که بسته به نیاز شما ممکن است به‌صرفه باشند. حالا بیایید روش‌های مختلف ساخت سایت را باهم بررسی کنیم.

استفاده از سرویس‌های سایت ساز برای فروش آنلاین کفش

سایت سازها سرویس آنلاین ساخت سایت هستند. فرایند کار این سرویس به‌گونه‌ای است که می‌توانید با ثبت‌نام در این سرویس‌ها و ایجاد پنل کاربری در عرض مدت ۱ ساعت سایت خود را از بین طرح های آماده انتخاب و شخصی سازی کنید.

مزیت‌های استفاده از ساست سازها:
  1. سرعت بالای طراحی ساست
  2. به‌دور ماندن از مشکلات فنی
  3. سادگی کار
  4. راحتی در استفاده
  5. هزینه بسیار پایین ساخت ساز
معایب سایت سازها
  1. امکانات محدود پنل
  2. وابستگی شدید به شرکت ارائه‌دهنده خدمات
  3. در صورت بروز یک مشکل برای یکی از سایت‌ها تمامی سایت‌های این شرکت در خطر آسیب هستند.
  4. اگر شرکت منحل شود تمامی اطلاعات سایت شما آسیب می‌بیند

هسته‌های اختصاصی

هسته اختصاصی معمولاً با یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی ساخته می‌شود. شرکتی که هسته سایت شما را طراحی می‌کند معمولاً یک‌بار آن را می‌سازد یا از یک شرکت دیگر خریداری می‌کند و با ایجاد تغییراتی در ساختار آن هسته را برای شما اختصاصی می‌کند.

مزیت‌های هسته‌های اختصاصی
  1. شخصی‌سازی‌شده برای سایت شما
معایب هسته‌های اختصاصی
  1. وابستگی نسبی به توسعه‌دهنده
  2. هزینه بالای راه‌اندازی
  3. هزینه بالای توسعه و نگه‌داری
  4. سرعت پایین افزودن امکانات جدید

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس در تبریز تهران، شیراز و… یکی از پرتقاضاترین روش‌های طراحی سایت برای فروشگاه پوشاک است. وردپرس یک سرویس قدرتمند است که ۴۷ درصد سایت های جهان را تشکیل می دهد. این سرویس قدرمند ساخته یک شرکت آمریکایی است که هم از نظر امنیت و هم از نظر سرعت و همین طور از نظر امکانات در یکی از بالاترین جایگاه‌های جهان قرار داد.

مزیت‌های وردپرس
  1. سرعت بالا
  2. امنیت بالا
  3.  امکانات بی‌نظر
  4. هزینه کم نگه‌داری
  5. هزینه کم توسعه و پشتیبانی
  6. هزینه کم نیروی کار ماهر
  7. وجود ابزارهای کاربردی برای اتصال به بانک، پست و…
معایب وردپرس
  1. وجود بد افرازهای زیاد در صورت نصب نادرست و دانش کم
  2. نیاز به مراقبت دائم

برای طراح سایت می‌توانید از مشاوره رایگان همتاکالج استفاده کنید.

۴. شروع بازاریابی

احتمالاً همین‌الان که در حال مطالعه این مقاله هستید، یک رسانه برای بازاریابی فروش دارید. رسانه بازاریابی فروش یک رسانه است که شما می‌توانید با انتشار محتوای تبلیغاتی خود مشتریان را به سایت خود هدایت کنید تا فروش انجام شود. این رسانه می‌تواند پیچ اینستاگرام، کانال تبلیغاتی و… باشد.

اگر تابه‌حال به فکر رسانه فروش نبودید می‌توانید با دانلود رایگان کتاب ۱۰۱ راسانه برای فروش محصولات در اینترنت دیدگاه جدیدی نسبت به ساخت رسانه فروش داشته باشید.

مشاهده کتاب ۱۰۱ ایده برای پیدا کردن اولین مشتری

۵. ساخت رسانه تکرار خرید

مهم‌ترین اصل ثروتمند شدن تکرار خرید مشتریان قبلی است. یعنی بجای این که هزینه پیداکردن مشتری جدید را پرداخت کنید می‌توانید این هزینه را برای تکرار خرید مشتریان راضی قبلی خود کنید. این روش هم هزینه کم‌تری نسبت به جذب مشتری جدید دارد و هم بازده بیشتری را در پی خواهد داشت چرا که قبلاً مشتری به شما اعتماد کرده است و نیازی به اعتمادسازی دوباره ندارد.

برای تکرار خرید می‌توانید با ارسال پیام‌های دوره شامل ایمیل، پیامک و… آن‌ها را دوباره به چرخه فروش بازگردانید. می‌دانیم که کفش یک محصول فصلی است؛ ازاین‌رو معمولاً در پایان هر فصل نیاز به خرید مفش داریم؛ بنابراین با ارسال پیام‌های فصلی می‌توانید فروش قابل‌توجه ایجاد کنید.

فوت‌وفن فروش آنلاین کفش

یک راه ساده برای ایجاد اولین فروش بعد از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کفش ساخت صفحات لندینگ است. صفحه لندینگ صفحه‌ای است که کاربران برای اولین‌بار وارد آن صفحه می‌شوند. ممکن است این کاربران از طریق تبلیغ، گوگل و… این صفحه را پیدا کنند.

ورود کاربران به این صفحه قطعاً دلیل بخصوصی دارد، ممکن است سؤالی را از گوگل پرسیده باشد یا یک تبلیغ جذابی را از سایت شما دیده باشد. وقتی کاربر وارد این صفحه می‌شود باید خواسته کاربر برآورده شود؛ ازاین‌رو شما می‌توانید در قبال برآورده کردن خواسته‌شان از آنان یک ایمیل یا شماره تماس بخواهید.

در گام بعدی باید صدها اطلاعات تماسی که جذب کردید را فعال کنید. یعنی با ارسال پیشنهاد شگفت انگیزه کاربران را ترغیب به خرید کنید.

درآمد یک فروشگاه آنلاین کفش چقدر است؟ یک حساب سر انگشتی

فرض کنید که شما مبلغ ۵ میلیون تومان را صرف تبلیغات کلیکی کرده اید. تبلیغات کلیکی تبلیغاتی است که به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می‌کنید. در سامانه‌های کلیکی هزینه هر کلیک ۵۰۰ تومان است یعنی شما می توانید ۱۰,۰۰۰ کاربر را به سایت خود هدایت کنید. اگر از ۱۰,۰۰۰ نفر ۲,۰۰۰ نفر وارد چرخه فروش شما شود و ۵۰۰ نفر خرید کنند و میانگین هر خرید ۵۰۰,۰۰۰ تومان باشد شما فروش ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی را تجربه می کنید.
حال می‌توانید این کمپین فروش را هر هفته برگزار کنید یعنی هر ماه ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان فروش. حال اگر سود فروش شما ۲۰% باشد، ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان سود خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره راگان طراحی سایت

یک هدیه به شما

30 دقیقه مشاورۀ رایگان برای راهنمای قبل از طراحی سایت + 30 دقیقه مشاوره رایگان اینستاگرام + یک پنل پیامکی به ارزش 700،000 تومان فقط با واردکردن شماره موبایل در کادر زیر

درخواست مشاوره اینستا + سایت + پنل پیامکی رایگان

نامضروری

یک هدیه به شما

30 دقیقه مشاورۀ رایگان برای راهنمای قبل از طراحی سایت + 30 دقیقه مشاوره رایگان اینستاگرام + یک پنل پیامکی به ارزش 700،000 تومان فقط با واردکردن شماره موبایل در کادر زیر

درخواست مشاوره اینستا + سایت + پنل پیامکی رایگان

نامضروری
مشاوره راگان طراحی سایت

برای مشاوره رایگان با شماره 04133351006 تماس بگیرید با روی دکه زیر کلیک کنید